REKLAMA

Vivid Games ma zaktualizowaną strategię na lata 2022-2025

2021-11-29 15:00
publikacja
2021-11-29 15:00
Vivid Games ma zaktualizowaną strategię na lata 2022-2025
Vivid Games ma zaktualizowaną strategię na lata 2022-2025
/ Materiały dla mediów

Vivid Games ma zaktualizowaną strategię na lata 2022-2025. W 2025 roku spółka chce mieć w swoim portfolio co najmniej trzy gry o miesięcznych przychodach powyżej 1 mln USD każda i co najmniej trzy gry o miesięcznych przychodach powyżej 0,3 mln USD każda - podała spółka w komunikacie.

Jak podano, w okresie od 2022 do 2025 roku podstawowym przedmiotem działalności spółki pozostanie produkcja i wydawnictwo gier mobilnych free-to-play w modelu Game as a Service (GaaS).

Rozwój spółki oprze się na trzech filarach działalności: rozwój tytułów z obecnego portfolio, stworzenie nowej gry na bazie meta-gry Real Boxing 2, publishing nowych tytułów w podziale na dwie linie portfolio: symulatory walki i gry sportowe oraz gry casual i mid-core games.

Vivid Games poinformował, że w ramach rozwoju tytułów z obecnego portfolio celem jest wyskalowanie przychodów z Real Boxing 2 do poziomu ponad 1 mln USD miesięcznie do końca 2023 r., rozwój drugiego z tytułów do poziomu ponad 1 mln USD miesięcznego przychodu do 2025 r. i rozwój jednego z tytułów do poziomu 0,3 mln USD miesięcznego przychodu w okresie do 2025 r.

Ponadto, spółka chce w 2023 roku wydać nową grę własną stworzoną na podstawie meta-gry Real Boxing 2.

Planuje też publishing nowych tytułów. Spółka podzieliła portfolio gier na dwie linie, w których zamierza się specjalizować: symulatory walki i gry sportowe (planuje m.in. pozyskanie tytułu, który do 2025 r. osiągnie poziom ponad 1 mln USD przychodu miesięcznie) oraz gry casual oraz mid-core games (celem jest wprowadzenie do portfolio do 2025 r. dwóch nowych gier na poziomie 0,3 mln USD przychodu miesięcznie i rozpoczęcie skalowania ich do poziomu 1 mln USD miesięcznie).

"Realizacja powyższych celów powinna przełożyć się na następującą strukturę portfolio gier spółki w 2025 roku: co najmniej 3 gry o miesięcznych przychodach powyżej 1 mln USD każda, co najmniej 3 gry o miesięcznych przychodach powyżej 0,3 mln USD każda" - napisano w komunikacie Vivid Games.(PAP Biznes)

pel/ osz/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Nawet 360 zł z Kontem 360° w Banku Millennium

Nawet 360 zł z Kontem 360° w Banku Millennium

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki