Powiadom redakcję

W tym miejscu możesz powiadomić Redakcję Bankier.pl o:
  • problemach z bankiem lub inną instytucją finansową
  • problemach z pracodawcą
  • innej sprawie, o której powinniśmy napisać

* Pola obowiązkowe

*
*
*
*
*
Wyraź zgodę poniżej, żebyśmy mogli odpowiedzieć na Twoje zgłoszenie

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe w celach związanych z przyjęciem zgłoszenia. Podstawą prawną przetwarzania w powyżej wskazanym celu będzie wyrażona przez Panią/a zgoda. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli realizować cel wskazany powyżej, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. spółkom z naszej grupy kapitałowej. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania przez Panią/Pana uprzednio nam udzielonej zgody. Ma Pan(i) prawo do: 1) żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem), a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Pani/a dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

Miała tylko odebrać przesyłkę, a straciła 26 tys. zł Miała tylko odebrać przesyłkę, a straciła 26 tys. zł

26 tys. zł straciła 34-latka, która weszła w przesłany smsem link, za pomocą którego miała otrzymać kod do odbioru przesyłki. Kod nie przyszedł, za to ktoś przejął jej konto, wziął kredyt i wypłacił pieniądze - poinformowała Justyna... Czytaj dalej

Kolejna awaria w systemie eMakler. mBank przeprasza za utrudnienia Kolejna awaria w systemie eMakler. mBank przeprasza za utrudnienia

Klienci mBanku ponownie skarżą się na awarię platformy maklerskiej. To kolejna awaria systemu eMakler w ostatnich dniach. Czytaj dalej

Zablokowane limity transakcji w Idea Banku? Znamy rozwiązanie Zablokowane limity transakcji w Idea Banku? Znamy rozwiązanie

Kilka dni temu Idea Bank został przejęty przez Bank Pekao. Zgłosili się do nas czytelnicy, którzy po tej operacji odnotowali problem z limitami transakcji w systemie Idea Cloud. Ich zdaniem po przejęciu zniknęła możliwość edycji limitów. Bank... Czytaj dalej

Awaria w systemie eMakler Awaria w systemie eMakler

W piątek do południa miała miejsce awaria w systemie eMakler. Klienci domu maklerskiego mBanku zgłoaszali problemy z wykonywaniem zleceń. "Nie można się zalogować, system wisi" – pisali czytelnicy Bankier.pl. Czytaj dalej

Awaria w Santanderze Awaria w Santanderze

W poniedziałek w godzinach południowych klienci Santander Banku Polska nie mogli zalogować się do bankowości internetowej oraz skorzystać z usług online. Obecnie nie ma już problemów podczas korzystania z systemu. Czytaj dalej

Porównaj oferty

Sprawdź, które banki pożyczą pieniądze na najlepszych warunkach, i ile wyniesie miesięczna rata kredytu.

Znajdź najbardziej zyskowną lokatę bankową. Określ najważniejsze cechy, a wyszukiwarka wybierze najlepsze oferty.

Zapisz się na bezpłatny newsletter Bankier.pl