Powiadom redakcję

W tym miejscu możesz powiadomić Redakcję Bankier.pl o:
  • problemach z bankiem lub inną instytucją finansową
  • problemach z pracodawcą
  • innej sprawie, o której powinniśmy napisać

* Pola obowiązkowe

*
*
*
*
*

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe w celach związanych z przyjęciem zgłoszenia. Podstawą prawną przetwarzania w powyżej wskazanym celu będzie wyrażona przez Panią/a zgoda. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli realizować cel wskazany powyżej, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. spółkom z naszej grupy kapitałowej. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania przez Panią/Pana uprzednio nam udzielonej zgody. Ma Pan(i) prawo do: 1) żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem), a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Pani/a dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

Nietypowa awaria banku. Klienci stracili dostęp do wspólnych kont Nietypowa awaria banku. Klienci stracili dostęp do wspólnych kont

Niektórzy klienci banku BNP Paribas na początku lipca utracili dostęp do wspólnych kont. Bank przeprasza i radzi, by złożyli reklamację. Najszybciej problem uda się rozwiązać w oddziale. Czytaj dalej

Kantor Alior Banku po awarii. Nadal są problemy Kantor Alior Banku po awarii. Nadal są problemy

15 lipca bank zmagał się z problemami technicznymi w Kantorze Walutowym. Niektórzy użytkownicy kantoru walutowego Alior Banku nadal mają problemy ze zlecaniem transakcji. Czytaj dalej

Oszuści "podrobili" Allegro. Można stracić 1000 zł Oszuści "podrobili" Allegro. Można stracić 1000 zł

W sieci pojawiła się fałszywa strona Allegro, na której oszuści wystawiają podejrzanie tanie przedmioty.  Czytaj dalej

Poczta Polska ostrzega przed wyłudzaniem pieniędzy Poczta Polska ostrzega przed wyłudzaniem pieniędzy

Cyberprzestępcy wysyłają na losowe numery wiadomości SMS, w których podszywają się pod Pocztę Polską - ostrzega spółka. Na atak najbardziej podatne są osoby, które dopiero złożyły zamówienie i oczekują na przesyłkę. Czytaj dalej

Problemy banków z obsługą wniosków o 500+ Problemy banków z obsługą wniosków o 500+

Klienci BNP Paribas Bank Polska nie mają możliwości złożenia wniosku o 500+ poprzez bankowość elektroniczną. Z problemami w końcu udało się za to uporać ING Bankowi Śląskiemu. Czytaj dalej

Porównaj oferty

Sprawdź, które banki pożyczą pieniądze na najlepszych warunkach, i ile wyniesie miesięczna rata kredytu.

Znajdź najbardziej zyskowną lokatę bankową. Określ najważniejsze cechy, a wyszukiwarka wybierze najlepsze oferty.

Zapisz się na bezpłatny newsletter Bankier.pl