Vistula miała we wrześniu 2017 roku około 51 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost rdr o około 18,6 proc. - podała grupa w komunikacie. W okresie styczeń - wrzesień przychody wyniosły około 464,8 mln zł, co oznacza wzrost rdr o około 13,2 proc.


Grupa poinformowała, że przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły około 30,9 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych we wrześniu 2016 roku o około 26,8 proc.
W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń–wrzesień 2017 roku w tym segmencie wyniosła około 267,5 mln zł i była wyższa o około 15,8 proc. rdr.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W. Kruk) wyniosły z kolei około 17,9 mln zł, czyli wzrosły o około 15,6 proc. rdr. W okresie styczeń–wrzesień 2017 roku przychody w tym segmencie wyniosły około 170,7 mln zł i były 13,5 proc. wyższe niż rok wcześniej.
Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta we wrześniu 2017 roku przez grupę wyniosła około 54,5 proc. i była niższa od marży osiągniętej we wrześniu 2016 roku o około 0,9 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-wrzesień 2017 wyniosła około 51,4 proc. i była niższa o około 0,5 p.p. niż rok wcześniej.
Na koniec września łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy wyniosła 31,9 tys. m. kw. (PAP Biznes)
kuc/ osz/