Grupa Sfinks Polska odnotowała we wrześniu 2023 r., w porównaniu do analogicznego okresu 2022 roku, wzrost sprzedaży gastronomicznej o 16,4 proc. do 15,51 mln zł. Dla porównywalnej sieci lokali wzrost wyniósł 20,9 proc. rdr - poinformowała spółka w komunikacie.


W ujęciu narastającym od stycznia do września sprzedaż gastronomiczna w 2023 r. wyniosła 141,27 mln zł i wzrosła o 13,9 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. Sprzedaż gastronomiczna realizowana przez lokale porównywalne (L2L) wyniosła 138,99 mln zł, czyli wzrosła o 19,2 proc. rdr.
Sprzedaż gastronomiczna w lokalach działających pod markami należącymi do Grupy Sfinks jest sumą sprzedaży realizowanej przez restauracje własne i franczyzowe. Sprzedaż gastronomiczna realizowana w restauracjach własnych stanowi przychód grupy, natomiast sprzedaż gastronomiczna realizowana w restauracjach franczyzowych stanowi przychód franczyzobiorców, od których pobierana jest opłata franczyzowa. (PAP Biznes)
seb/ osz/
























































