Mimo ogromnej konkurencji co jakiś czas na rynku fast foodów pojawiają się nowi gracze próbujący uszczknąć kawałek tortu dla siebie. Już wkrótce z takim gastronomicznym debiutem będziemy mieć do czynienia za sprawą sieci Popeyes Louisiana Kitchen, która planuje otworzyć w Polsce i Czechach aż 600 lokali.


Popeyes Louisiana Kitchen założono w 1972 roku na przedmieściach Nowego Orleanu. Obecnie firma posiada ponad 3,7 tys. lokali w 30 krajach, w tym w Indiach, Wietnamie, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii czy Rumunii.


Jak informuje Portal Spożywczy, dań serwowanych w lokalach Popeyes (m.in. smażonych kurczaków czy kanapek) już wkrótce będą mogli spróbować klienci z Polski i Czech. Otwarcie pierwszych restauracji, działających na zasadzie franczyzy, ma nastąpić już w 2023 roku.
Na stronie portalspozywczy.pl czytamy, że oddział firmy ulokowano we Wrocławiu, a funkcję szefa marketingu w Polsce i Czechach powierzono Jakubowi Aleksandrowiczowi, który wcześniej związany był z Pasibusem.
Przeczytaj także
To jednak dopiero początek, bo plany dotyczące ekspansji są bardzo ambitne - w ciągu najbliższych 10 lat sieć zamierza uruchomić 600 restauracji w Polsce i Czechach.
Od 2017 r. Popeyes Louisiana Kitchen należy do kanadyjskiego przedsiębiorstwa Restaurant Brands International powstałego w wyniku połączenia firm Tim Hortons i Burger King.
ML