REKLAMA

Kosmiczne kanapki w McDonald's. Sieć zapowiada nowy format restauracji

Piotr Bożek2023-07-31 08:25social media manager
publikacja
2023-07-31 08:25

Sieć restauracji McDonald’s uruchomi niebawem nowy format restauracji. Ma to być pewnego rodzaju powrót do przeszłości, ponieważ bazuje na postaci CosMc. O nowych planach poinformował prezes firmy, Chris Kempczinski.

Kosmiczne kanapki w McDonald's. Sieć zapowiada nowy format restauracji
Kosmiczne kanapki w McDonald's. Sieć zapowiada nowy format restauracji
fot. Molly NZ / / Shutterstock

CosMc to robot spoza Ziemi, który pierwszy raz w reklamie sieci restauracji pojawił się w 1987 roku. To właśnie do niego ma nawiązywać nowy format o nazwie CosMc’s. Chris Kempczinski nie podał jednak zbyt wielu szczegółów w tym temacie. “To niewielki koncept, który ma w sobie DNA McDonald’s, ale też własną, niezwykłą osobowość” - powiedział prezes McDonald’s.

Trudno na razie stwierdzić, co dokładnie będzie czekało na klientów w CosMc’s, ale wiele wskazuje na to, że na samym początku firma wprowadzi ten format w 2024 roku tylko na kilku rynkach, jednak zarząd na razie nie sprecyzował, o jakie miejsca dokładnie chodzi.

Spekuluje się, że CosMc’s ma dopasować się do obowiązujących trendów. Nowe restauracje prawdopodobnie będą kompaktowe i mają skupiać się przede wszystkim na przygotowywaniu jedzenia na dowóz, ponieważ właśnie tego głównie oczekują teraz konsumenci.

Przeszłość jest trendy

Powrót do dawnej postaci z reklam może być związana z tym, że niedawno McDonald’s powrócił do maskotki Grimace. Okazało się to strzałem w dziesiątkę, ponieważ menu inspirowane tą postacią podbiło serca klientów oraz media społecznościowe - głównie amerykańskiego TikToka.

W zeszłym roku McDonald’s wprowadził zestaw Happy Meal w wersji dla dorosłych klientów, co również jest przykładem zarobku na nostalgii. Inne firmy także idą tym tropem, licząc na to produkty, które były modne 20-30 lat temu, ponownie wrócą do łask.

Źródło:
Tematy
Plan dla firm z nielimitowanym internetem i drugą kartą SIM za 0 zł. Sprawdź przez 3 miesiące za 0 zł z kodem FLEXBIZ.
Plan dla firm z nielimitowanym internetem i drugą kartą SIM za 0 zł. Sprawdź przez 3 miesiące za 0 zł z kodem FLEXBIZ.
Advertisement

Komentarze (6)

dodaj komentarz
polak1978
Odkąd zlikwidowali mcfisha, nie jadam w McDonald's.
Do tego mam subiektywne wrażenie że stosują szrinkflację
artur_wu
jeszcze rok temu Maestro i Drwal byly nawet dobre, teraz to wszystko stracilo smak
swietlana_odessa odpowiada artur_wu
kanapka drwala, która ma 1000 kalorii? ;)

do McDonalda zajeżdżam tylko jak jestem w dłuższej trasie autem (kilka razy rocznie) - wszędzie jest dokładnie to samo, jedzenie to oczywiście syf, ale jest większa szansa że w przydrożnym barze łamane będą zasady sanepidu niż w korpo-mcdonaldzie

wyjątkiem jest kawa z McDonalda
kanapka drwala, która ma 1000 kalorii? ;)

do McDonalda zajeżdżam tylko jak jestem w dłuższej trasie autem (kilka razy rocznie) - wszędzie jest dokładnie to samo, jedzenie to oczywiście syf, ale jest większa szansa że w przydrożnym barze łamane będą zasady sanepidu niż w korpo-mcdonaldzie

wyjątkiem jest kawa z McDonalda - zwykła czarna, z mlekiem - według mnie najlepsza ze wszystkich orlenów, molów, BP itp na mieście po kawę na wynos też czasami wchodzą do McDonalda
peluquero
Absolutnie każdy stosuje szrinkflacje, a kto nie stosuje ale juz ma zamknięty biznes albo za chwile zamknie, kwestia to jak duza jest jej forma? Nie wielka dzieki temu że mają po 2000% marży na produktach

Powiązane: Żywność

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki