Wskutek migracji na nowy system transakcyjny, część klientów Idea Banku może mieć w ostatnich dniach problem z zalogowaniem się na swoje konto. Bank zapewnia, że to stan przejściowy.



Nasz Czytelnik zasygnalizował, że ma poważne problemy z dostaniem się na swoje konto w serwisie internetowym Idea Cloud. Usterka polega na występowaniu błędu logowania – system wyświetla następnie prośbę o ponowieniu próby później. Ponowienie skutkuje wystąpieniem przerwy technicznej, po czym sprawa wraca do punktu wyjścia.
Biuro prasowe Idea Banku potwierdza występowanie problemu. Jak informuje, problem wynika z przeprowadzanej obecnie migracji do nowego systemu transakcyjnego. Zaznaczono jednocześnie, że awaria dotyczy nielicznej grupy klientów i prowadzone są prace nad jej wyeliminowaniem. Klienci nadal mają niezakłócony dostęp do swoich środków finansowych w oddziałach i przez infolinię.

Idea Cloud to pierwszy na świecie serwis transakcyjny zintegrowany z systemem do kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem w chmurze. Poza standardową obsługą konta i transakcji bankowych, przedsiębiorcy zyskują dostęp do narzędzi księgowych i rozwiązań, które mogą znacznie poprawić wygodę dokonywania regularnych operacji.
/mg