REKLAMA

Klienci Idea Banku mogą mieć problem z logowaniem

2015-08-12 09:03
publikacja
2015-08-12 09:03

Wskutek migracji na nowy system transakcyjny, część klientów Idea Banku może mieć w ostatnich dniach problem z zalogowaniem się na swoje konto. Bank zapewnia, że to stan przejściowy.

Klienci Idea Banku mogą mieć problem z logowaniem
Klienci Idea Banku mogą mieć problem z logowaniem

Klienci Idea Banku mogą mieć problem z logowaniem do systemu Idea Cloud
Klienci Idea Banku mogą mieć problem z logowaniem do systemu Idea Cloud (Materiały prasowe)

Nasz Czytelnik zasygnalizował, że ma poważne problemy z dostaniem się na swoje konto w serwisie internetowym Idea Cloud. Usterka polega na występowaniu błędu logowania – system wyświetla następnie prośbę o ponowieniu próby później. Ponowienie skutkuje wystąpieniem przerwy technicznej, po czym sprawa wraca do punktu wyjścia.

Biuro prasowe Idea Banku potwierdza występowanie problemu. Jak informuje, problem wynika z przeprowadzanej obecnie migracji do nowego systemu transakcyjnego. Zaznaczono jednocześnie, że awaria dotyczy nielicznej grupy klientów i prowadzone są prace nad jej wyeliminowaniem. Klienci nadal mają niezakłócony dostęp do swoich środków finansowych w oddziałach i przez infolinię.

(Bankier.pl)

Idea Cloud to pierwszy na świecie serwis transakcyjny zintegrowany z systemem do kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem w chmurze. Poza standardową obsługą konta i transakcji bankowych, przedsiębiorcy zyskują dostęp do narzędzi księgowych i rozwiązań, które mogą znacznie poprawić wygodę dokonywania regularnych operacji.

/mg

Źródło:
Tematy
Najtańsze rachunki dla firm. Sprawdź, gdzie nie przepłacisz
Najtańsze rachunki dla firm. Sprawdź, gdzie nie przepłacisz

Komentarze (8)

dodaj komentarz
~KOJOT
Nieliczni? bardzo kiepskim bankiem.
~ja
minął rok i tez mam problem.. miał byc czasowy. na szczescie mam tam tylko lokate z ktorej zrezygnuje i chrzanie taki bank
~julka
Widac ze nie tylko ja mam problemy z logowaniem,szlak mnie trafia jak mam wejsc na te konto uwazam ,ze lekcewaza klientow poraszka
~Xx
Kto to widzial caly miesioc niemorzna weisc na konto naigorszy bank w Polsce poraszka
~sdfa
Co to za "nowy system transakcyjny", znowu te beznadziejne kafle a la Windows 8?
~xxx
"Zaznaczono jednocześnie, że awaria dotyczy nielicznej grupy klientów i prowadzone są prace nad jej wyeliminowaniem". Wyeliminowaniem grupy klientów? ;-)
~Niezadowolony_klient
U mnie wystąpiła inna sytuacja. Ten system to jest jedna wielka porażka...

Pierwsze logowanie prosi o podanie całkowitego hasła i to działało. Następnie włączyłem maskowanie hasła, tak jak to miałem w poprzednim systemie.
Przy następnej próbie logowania system podał mi złą maskę - za krótką w stosunku do mojego hasła. Po
U mnie wystąpiła inna sytuacja. Ten system to jest jedna wielka porażka...

Pierwsze logowanie prosi o podanie całkowitego hasła i to działało. Następnie włączyłem maskowanie hasła, tak jak to miałem w poprzednim systemie.
Przy następnej próbie logowania system podał mi złą maskę - za krótką w stosunku do mojego hasła. Po kilku próbach logowania zablokowałem konto...

Następnie pojawił się problem z infolinią... Nie miałem telekodu, więc czekała mnie pełna weryfikacja. Nie udało mi się jej przejść, mimo podawania poprawnych danych.

Kolejny krok - wizyta w placówce. Pan w placówce powiedział mi, że w systemie data wydania mojego dowodu osobistego (o którą byłem pytany przez konsultanta infolinii) była ustawiona na rok 1970... Programiści już mogą się śmiać. Dla całej reszty dodam, że nie było mnie jeszcze wtedy na świecie, a data ważności dowodu była prawidłowa i była dla odmiany z obecnego wieku...

Powiązane: Sektor bankowy

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki