Vivid Games zawarł umowę sprzedaży technologii Bidlogic na rzecz spółki Publishers Revenue Optimization, działającej pod marką optAd360 - poinformował Vivid Games w komunikacie prasowym. Łączna kwota transakcji to 9 mln zł, ale po rozliczeniach z pomysłodawcą Bidlogic, w spółce zostanie 4,55 mln zł, a zysk netto z transakcji wyniesie ok. 4,2 mln zł.


Spółka podała, że we wrześniu na jej rachunek bankowy trafi 3,53 mln zł netto z pierwszej transzy. Kolejne transze zaplanowane są na styczeń 2023 r. i styczeń 2024 r.
Jak podano, zarząd spółki rozważy przeznaczenie środków pozyskanych z transakcji na przedterminową spłatę wszystkich pozostałych rat obligacji.
"Środki pozyskane z transakcji powinny pozwolić nam jeszcze w tym roku przedterminowo spłacić wszystkie pozostałe raty obligacji, a co za tym idzie, zamknąć układ. Po spłacie obligacji, niedawnych odpisach amortyzacyjnych, oraz spodziewanym, znaczącym zysku netto, spółka wejdzie w 2023 rok z dobrej pozycji umożliwiającej dalszy rozwój" – powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, Jarosław Wojczakowski, prezes Vivid Games.
Technologia Bidlogic umożliwia zarządzanie usługami mediacji reklamowej w aplikacjach mobilnych. (PAP Biznes)
pel/ asa/