Czytelnicy informowali nas o problemach z realizacją transakcji w systemie internetowym Banku Zachodniego WBK. Biuro prasowe zaznaczało jednak, że chodzi wyłącznie o transakcje walutowe. Przy przelewach złotowych mogły występować pewne opóźnienia, ale były one realizowane.


[Aktualizacja 15:40] Biuro prasowa banku poinformowało nas o usunięciu awarii. System transakcyjny powinien działać już bez problemów.
- Nie działają przelewy w BZWBK24 - chyba jest jakiś problem. Połączenie z serwerem zostało zresetowane podczas wczytywania strony. Żądana strona nie może zostać wyświetlona, ponieważ nie udało się potwierdzić autentyczności otrzymanych danych - pisze jeden z Czytelników Bankier.pl.
Biuro prasowe Banku Zachodniego WBK potwierdza występowanie pewnych utrudnień, zastrzega jednak, że dotyczą one wyłącznie transakcji walutowych. - Obecnie nie jest możliwa realizacja transakcji walutowych (w tym przelewów walutowych) w BZWBK24 i iBiznes24. Jeśli chodzi o przelewy złotowe, to mogą występować nieznaczne opóźnienia, ale są realizowane. Pozostałe funkcje działają bez zakłóceń - informuje Ewa Krawczyk z biura prasowego Banku Zachodniego WBK.
Katarzyna Wojewoda-Leśniewicz