Na stronie internetowej mBanku pojawiła się informacja o planowanym wyłączeniu koszyka płatności w aplikacji mobilnej. Klienci mogą korzystać z tej usługi jeszcze nieco ponad dwa tygodnie.


Klienci mBanku mogą znaleźć na stronie internetowej instytucji komunikat o wyłączeniu usługi „koszyk płatności”. Zmiana dotyczy aplikacji mobilnej i zostanie wdrożona 18 sierpnia br. Do tego czasu jest ona wciąż dostępna zarówno w aplikacji mobilnej, jak i bankowości internetowej na desktopie. Usługa nie zostaje całkowicie wycofana i po tym terminie będzie można z niej korzystać w innym kanale tj. systemie transakcyjnym.
Co istotne, grupowe wysyłanie przelewów w aplikacji zostanie wyłączone wyłącznie w ramach oferty indywidualnej. Posiadacze rachunków firmowych takich jak Konto mBiznes Standard czy mBiznes Start mogą w dalszym ciągu tworzyć koszyk płatności i wykonywać przelewy zbiorcze z aplikacji mobilnej.
Usługa „koszyk płatności” zadebiutowała w ofercie MultiBanku w kwietniu 2009 r., czyli jeszcze przed rebrandingiem. Myśląc głównie o przedsiębiorcach, bank przygotował wówczas możliwość definiowania i autoryzowania do 20 przelewów jednocześnie z użyciem kodów SMS. W listopadzie tego samego roku podobne rozwiązanie pojawiło się w bankowości elektronicznej mBanku.
Oprac. MDe