

Klienci Banku Zachodniego WBK nie mogą zalogować się do systemu transakcyjnego. Trudności mają zarówno osoby indywidualne, jak i firmy.
Obecnie utrudnienia mogą występować przy korzystaniu z BZWBK24 internet, BZWBK24 mobile, iBiznes24 oraz Przelew24. To już kolejna awaria tego typu w ostatnich dniach. O podobnych problemach klientów Banku Zachodniego WBK pisaliśmy zaledwie kilka dni temu.
Biuro prasowe Banku Zachodniego WBK w rozmowie z Bankier.pl potwierdziło występowanie utrudnień, zapewniając o trwających pracach nad usunięciem awarii. - Pracujemy nad przywróceniem poprawnego działania, szacujemy, że w najbliższym czasie system będzie funkcjonował poprawnie - wyjaśnia Ewa Krawczyk z biura prasowego Banku Zachodniego WBK.
[Aktualizacja 13:35] Bank Zachodni WBK poinformował, że awaria została usunięta i przywrócono pełen dostęp do systemów transakcyjnych. Klienci nie powinni mieć już trudności w dostępie do środków.
/kwl