Awaria bankowości internetowej i mobilnej w Banku Zachodnim WBK. Nie można zalogować się do systemu transakcyjnego - zarówno dla klientów indywidualnych, jak i dla firm. Mogą występować też trudności z płatnością kartami.
Nie działa strona logowania do bankowości internetowej - BZWBK24, jak i iBiznes24. Do systemu transakcyjnego Banku Zachodniego WBK obecnie nie można dostać się również z poziomu bankowości mobilnej. Klienci mogą również napotkać na trudności w realizacji płatności kartami.


Problemy techniczne w rozmowie z Bankier.pl potwierdziło również biuro prasowe Banku Zachodniego. – Faktycznie klienci Banku mają problemy z logowaniem do systemu transakcyjnego. Pracujemy nad usunięciem awarii. Przepraszamy za te utrudnienia – informuje Ewa Krawczyk z biura prasowego Banku Zachodniego WBK.
[Aktualizacja 13:55] Nie tylko klienci Banku Zachodniego WBK skarżą się dziś na usterki. Problemy z wypłatami z bankomatów mieli także dziś klienci Credit Agricole Bank Polska. Biuro prasowe poinformowało jednak, że problemu nie powinny już występować.
[Aktualizacja 14:00] Bank Zachodni WBK poinformował, że przywrócono pełen dostęp do systemów transakcyjnych i klienci nie powinni mieć już trudności z dostępem do środków ani dokonywaniem płatności kartami.
mwc