REKLAMA
TYLKO U NAS

Problemy z logowaniem do mBanku w Firefoxie?

Wojciech Boczoń2025-10-04 17:50analityk Bankier.pl
publikacja
2025-10-04 17:50

Po zmianie strony logowania niektórzy użytkownicy mBanku skarżą się na trudności z dostępem do serwisu przez przeglądarkę Firefox. Podobny błąd pojawił się również u nas w redakcji – sporadycznie i nie u każdego testującego. mBank zapewnia, że monitoruje sytuację i traktuje zgłoszenia priorytetowo.

Po ostatniej zmianie okna logowania do bankowości internetowej mBanku do redakcji trafiła wiadomość od czytelnika, który korzysta z Firefoksa. Opisał on problem w następujący sposób:

mBank ostatnio zmienił stronę logowania i są duże problemy z zalogowaniem się z Firefox-a. (…) Dzwoniłem do mBanku i zarejestrowałem zgłoszenie, ale wygląda, że mBank nie chwali się tym problemem, który zaczął występować po zmianie okna logowania.

Czytelnik przesłał także zrzut ekranu z komunikatem „coś poszło nie tak”. W redakcji Bankier.pl odtworzyliśmy podobny błąd – pojawiał się od czasu do czasu, u części osób testujących. Jednocześnie u innych pracowników logowanie w Firefoxie przebiegało prawidłowo. Nie stwierdziliśmy problemów przy dostępie przez inne popularne przeglądarki.

mBank

O komentarz poprosiliśmy mBank. Oto pełna odpowiedź, którą otrzymaliśmy:

„Monitorujemy działanie naszego serwisu transakcyjnego i na bieżąco analizujemy zgłoszenia dotyczące trudności z logowaniem przy użyciu wskazanej przeglądarki. Na ten moment otrzymujemy informacje o jednostkowych przypadkach. Podchodzimy do nich z pełnym zaangażowaniem. Jeżeli klienci napotykają podobne trudności, prosimy o kontakt z mLinią – będziemy mogli szczegółowo sprawdzić konkretny przypadek i udzielić indywidualnego wsparcia. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Każde zgłoszenie traktujemy priorytetowo. Bezpieczeństwo i komfort korzystania z naszych usług są dla nas najważniejsze.”

Co można zrobić po stronie użytkownika? Jeśli problem występuje, warto:

  • odświeżyć stronę i spróbować zalogować się ponownie po krótkiej przerwie,
  • wyczyścić pamięć podręczną i ciasteczka dla domen mBanku lub skorzystać z trybu prywatnego,
  • sprawdzić, czy Firefox jest w najnowszej wersji i czy nie blokuje elementów strony (wtyczki, rozszerzenia prywatności),
  • w razie potrzeby tymczasowo skorzystać z aplikacji mobilnej lub innej przeglądarki,
  • zgłosić incydent do mLinii, podając dokładny czas, system, wersję przeglądarki i zrzut ekranu z komunikatem błędu.
Źródło:
Wojciech Boczoń
Wojciech Boczoń
analityk Bankier.pl

Ekspert z zakresu bankowości. Autor komentarzy, poradników, artykułów i raportów o bankowości skierowanych zarówno do branży, jak i jej klientów. Redaktor prowadzący branżowego serwisu PRNews.pl. Autor cyklu raportów "Polska bankowość w liczbach". Dziennikarz Roku 2013 według Kapituły Konkursu IX Kongresu Gospodarki Elektronicznej przy Związku Banków Polskich. Dwukrotnie nominowany do nagrody Dziennikarskiej im. Mariana Krzaka oraz laureat tej nagrody w 2014 r. Finalista Nagrody Dziennikarstwa Ekonomicznego Press Clubu Polska za 2019 r. Tel. 881 083 389.

Tematy
Załóż konto osobiste w apce Moje ING i zgarnij do 600 zł w promocjach od ING
Załóż konto osobiste w apce Moje ING i zgarnij do 600 zł w promocjach od ING

Komentarze (2)

dodaj komentarz
miketheripper
Cały czas trzeba coś zmieniać. Nie może być tak samo wiecznie.
tomitomi
gotówka się na mnie patrzy , nie musi się logować ,

Powiązane: Kont(r)atak

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki