REKLAMA

Problemy z logowaniem do mBanku w Firefoxie?

Wojciech Boczoń2025-10-04 17:50analityk Bankier.pl
publikacja
2025-10-04 17:50

Po zmianie strony logowania niektórzy użytkownicy mBanku skarżą się na trudności z dostępem do serwisu przez przeglądarkę Firefox. Podobny błąd pojawił się również u nas w redakcji – sporadycznie i nie u każdego testującego. mBank zapewnia, że monitoruje sytuację i traktuje zgłoszenia priorytetowo.

Po ostatniej zmianie okna logowania do bankowości internetowej mBanku do redakcji trafiła wiadomość od czytelnika, który korzysta z Firefoksa. Opisał on problem w następujący sposób:

mBank ostatnio zmienił stronę logowania i są duże problemy z zalogowaniem się z Firefox-a. (…) Dzwoniłem do mBanku i zarejestrowałem zgłoszenie, ale wygląda, że mBank nie chwali się tym problemem, który zaczął występować po zmianie okna logowania.

Czytelnik przesłał także zrzut ekranu z komunikatem „coś poszło nie tak”. W redakcji Bankier.pl odtworzyliśmy podobny błąd – pojawiał się od czasu do czasu, u części osób testujących. Jednocześnie u innych pracowników logowanie w Firefoxie przebiegało prawidłowo. Nie stwierdziliśmy problemów przy dostępie przez inne popularne przeglądarki.

mBank

O komentarz poprosiliśmy mBank. Oto pełna odpowiedź, którą otrzymaliśmy:

„Monitorujemy działanie naszego serwisu transakcyjnego i na bieżąco analizujemy zgłoszenia dotyczące trudności z logowaniem przy użyciu wskazanej przeglądarki. Na ten moment otrzymujemy informacje o jednostkowych przypadkach. Podchodzimy do nich z pełnym zaangażowaniem. Jeżeli klienci napotykają podobne trudności, prosimy o kontakt z mLinią – będziemy mogli szczegółowo sprawdzić konkretny przypadek i udzielić indywidualnego wsparcia. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Każde zgłoszenie traktujemy priorytetowo. Bezpieczeństwo i komfort korzystania z naszych usług są dla nas najważniejsze.”

Co można zrobić po stronie użytkownika? Jeśli problem występuje, warto:

  • odświeżyć stronę i spróbować zalogować się ponownie po krótkiej przerwie,
  • wyczyścić pamięć podręczną i ciasteczka dla domen mBanku lub skorzystać z trybu prywatnego,
  • sprawdzić, czy Firefox jest w najnowszej wersji i czy nie blokuje elementów strony (wtyczki, rozszerzenia prywatności),
  • w razie potrzeby tymczasowo skorzystać z aplikacji mobilnej lub innej przeglądarki,
  • zgłosić incydent do mLinii, podając dokładny czas, system, wersję przeglądarki i zrzut ekranu z komunikatem błędu.
Źródło:
Wojciech Boczoń
Wojciech Boczoń
analityk Bankier.pl

Ekspert z zakresu bankowości. Autor komentarzy, poradników, artykułów i raportów o bankowości skierowanych zarówno do branży, jak i jej klientów. Redaktor prowadzący branżowego serwisu PRNews.pl. Autor cyklu raportów "Polska bankowość w liczbach". Dziennikarz Roku 2013 według Kapituły Konkursu IX Kongresu Gospodarki Elektronicznej przy Związku Banków Polskich. Dwukrotnie nominowany do nagrody Dziennikarskiej im. Mariana Krzaka oraz laureat tej nagrody w 2014 r. Finalista Nagrody Dziennikarstwa Ekonomicznego Press Clubu Polska za 2019 r. Tel. 881 083 389.

Tematy
Miejski model Ford Puma. Trwa wyjątkowa wyprzedaż

Komentarze (3)

dodaj komentarz
miketheripper
Cały czas trzeba coś zmieniać. Nie może być tak samo wiecznie.

Powiązane: Kont(r)atak

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki