REKLAMA

Problemy klientów Credit Agricole. Bank obiecuje zwrócić prowizje

2016-07-19 08:06
publikacja
2016-07-19 08:06

Występujące wczoraj problemy z logowaniem do serwisów bankowości elektronicznej CA24 mogą potrwać jeszcze dziś. Jednocześnie Credit Agricole obiecuje zwrócić prowizje za przelewy dokonywane w tym czasie przez telefon lub w oddziale.

Problemy klientów Credit Agricole. Bank obiecuje zwrócić prowizje
Problemy klientów Credit Agricole. Bank obiecuje zwrócić prowizje
/ Bankier.pl

Jak informowaliśmy wczoraj, cały poniedziałek stał pod znakiem utrudnień w dostępie do serwisów bankowości elektronicznej Credit Agricole Bank Polska. Była to konsekwencja prowadzonych w weekend prac technicznych. Klienci nie mogli zalogować się do kont w serwisie internetowym i mobilnym oraz wykonywać tam transakcji. W odpowiedzi na pytania zadawane na profilu banku na Facebooku o to, w jaki sposób dokonywać pilnych przelewów, bank rekomendował serwis telefoniczny. Pojawiło się również zapewnienie, że prowizje za transakcje dokonywane w tym czasie przez telefon lub w oddziale zostaną zwrócone.

W przysłanym wczoraj około godziny 17:00 redakcji Bankier.pl wyjaśnieniu, Credit Agricole wskazywał przyczyny występujących utrudnień i zapowiadał, że prace stabilizacyjne, mające na celu przywrócenie pełnej funkcjonalności systemów, mogą przedłużyć się do dzisiaj.  – W weekend prowadziliśmy prace modernizacyjne systemów (update systemów) oraz wgrywaliśmy zmiany w e-banku i aplikacji mobilnej (e-bank: m.in. umożliwienie zakupu Ubezpieczenia Pakiet Turystyczny - opcja dostępna niebawem), zmiany w opcjach ustawień, aplikacja mobilna: m.in. opcja przekierowania do formularza zakupu Ubezpieczenia Pakiet Turystyczny; wykonanie przelewu z „Listy odbiorców”, dodatkowe funkcjonalności w menu kontekstowym rachunków bieżących oraz kart kredytowych, usprawnianie filtrowania historii transakcji - zmiana kategoryzacji, sortowanie lokat). Prace te trwały dłużej niż przewidywaliśmy, dlatego jeszcze dziś [poniedziałek 18 lipca – przyp. red.] występują czasowe niedostępności. Dziś [poniedziałek 18 lipca – przyp. red.] trwają prace stabilizacyjne, mogą przedłużyć się także na jutro [wtorek 19 lipca – przyp. red.]. Pracujemy nad tym, aby wszystkie prace zakończyć jak najszybciej. O szczegółach prac i niedostępnościach informowaliśmy na naszej stronie www i fanpage'u na Facebooku, na bieżąco też odpowiadamy na pytania użytkowników na naszym profilu.

Reklama

Z kolei około godziny 19:00, zarówno na profilu banku na Facebooku, jak i na stronie www pojawił się komunikat informujący klientów o tym, że bank zwróci prowizję za przelewy wykonywane telefonicznie (taką drogę bank wcześniej rekomendował klientom dopytującym o to, w jaki sposób mają dokonać pilnych przelewów) lub w oddziale. W przypadku transakcji dokonywanych w serwisie telefonicznym prowizja, odpowiednia dla pakietu konta, zostanie zwrócona automatycznie, natomiast dla transakcji dokonywanych w oddziale konieczne będzie złożenie przez klienta reklamacji. – Informujemy, że ze względu na niedostępności serwisów internetowego oraz mobilnego CA24, za przelewy wykonane dzisiaj w serwisie telefonicznym CA24, zwrócimy automatycznie prowizję w kwocie odpowiedniej dla pakietu konta, z którego Państwo korzystają. Za przelewy wykonane w placówce bankowej także zwrócimy odpowiednią prowizję, w tym przypadku konieczne będzie zarejestrowanie reklamacji. Jeżeli będą mieli Państwo jakiekolwiek wątpliwości, serdecznie prosimy o kontakt z naszym serwisem telefonicznym CA24 (801 33 00 00; z zagranicy i z komórek +48 71 35 49 009) lub odwiedzenie placówki bankowej.

Do tej pory nie pojawił się oficjalny komunikat banku o zakończeniu prac i przywróceniu systemów do pełnej funkcjonalności.

Aktualizacja, godz. 10:00

W odpowiedzi udzielonej na facebookowym profilu jednemu z klientów Credit Agricole poinformował o tym, że systemy powinny działać poprawnie. W przypadku pojawienia się jakichkolwiek trudności bank prosi o kontakt z infolinią.

Aktualizacja, godz. 14:55

Bank Credit Agricole przesłał do nas informację na temat bieżącej sytuacji: – Na ten moment czasowe trudności w dostępie do naszych serwisów telefonicznego i mobilnego CA24 nie występują – pisze Patrycja Bilińska z Departamentu Komunikacji i Odpowiedzialności Społecznej Biznesu.

– Nie wszystkie aktualizacje, które wprowadziliśmy, są widoczne z perspektywy klienta. Wykonanie ich jest jednak konieczne, by nasze systemy działały poprawnie. Zmiany, które klienci mogą zauważyć po ostatniej aktualizacji, dotyczą przede wszystkim naszej bankowości elektronicznej. W serwisie internetowym CA24 można znaleźć link do formularza zakupowego ubezpieczenia Pakiet Turystyczny. Dodatkowo wprowadziliśmy kilka zmian w opcji ustawień, dodaliśmy funkcję wyrażenia zgody przez klienta na informowanie o zmianach w regulaminie poprzez e-mail.

W aplikacji CA24 Mobile znalazły się także opcje przekierowania do formularza zakupu Ubezpieczenia Pakiet Turystyczny (dostępna w menu przez zalogowaniem się do aplikacji). W nowej wersji możliwe jest także wykonanie przelewu z „Listy odbiorców” oraz sortowanie lokat. Ponadto, rozszerzyliśmy menu kontekstowe dla rachunków bieżących i kart kredytowych, a także usprawniliśmy filtrowanie historii transakcji (wprowadziliśmy nową kategoryzację operacji.

Co do kolejnych prac aktualizacyjnych, to zaplanowane są na dzisiejszą i jutrzejszą noc – od godz. 22 (19 lipca 2016 r.) do godz. 4 – 6 (20 lipca 2016 r.) oraz od godz. 22 (20 lipca 2016 r.) do godz. 6 (21 lipca 2016 r.). Nie będzie wtedy możliwy dostęp do rachunków kont, kredytów i kart kredytowych za pośrednictwem serwisu internetowego CA24, serwisu mobilnego CA24, serwisu telefonicznego CA24 oraz automatycznego serwisu IVR – informuje Bank.

fot. / / Bankier.pl

kwl

Źródło:
Tematy
Wyjątkowa wyprzedaż Ford Pro. Poznaj najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.

Komentarze (7)

dodaj komentarz
~kaktus
Orange-awaria, CA-blokada, o innych francuskich problemach lepiej nie wspominać. Coś mi tu śmierdzi i nie są to francuskie sery...
~Klient_CA_76
Jako wieloletni Klient CA proponuję inną formę zadośćuczynienia ze strony banku. Konkurs - losowanie wśród klientów nagrody w postaci dwóch miesięcznych pensji Pana Prezesa CA na Polskę. Ciekawe ile to będzie? 2 miliony PLN? Ktoś wie?
~Kasia
Co za kompromitacja. W Getin Banku nie do pomyślenia
~JA6969
A po co ma zwracać??? Jak były problemy to z automatu powinno być bez prowizji i nie ma problemu.
A swoją drogą za kilka dni obrotu kasą z prowizji troszkę zarobią. Czy to jest fer?
~TL
"Są tylko dwie kategorie prawdziwych bandytów: prawnicy i bankierzy" - stara amerykańska mądrość.

Warto obejrzeć:

Tajemnica ratowania banków: https://www.youtube.com/watch?v=zDtOouqU5nQ

Islandia kryzys bankowy: https://www.youtube.com/watch?x-yt-ts=1421914688&x-yt-
"Są tylko dwie kategorie prawdziwych bandytów: prawnicy i bankierzy" - stara amerykańska mądrość.

Warto obejrzeć:

Tajemnica ratowania banków: https://www.youtube.com/watch?v=zDtOouqU5nQ

Islandia kryzys bankowy: https://www.youtube.com/watch?x-yt-ts=1421914688&x-yt-cl=84503534&v=afx5_Vw3edQ#t=955
~it_MAN
Banierzy ciągle tylko krecą i oszukują.. kolejna afera


http://www.money.pl/banki/wiadomosci/artykul/panama-papers-relacje-mediow-zagranicznych,140,0,2053260.html

GoldMAN Sachs:

Porozumienie rządu USA z Goldman Sachs dotyczy zarzutów o podejmowanie działań, które doprowadziły do światowego kryzysu finansowego
Banierzy ciągle tylko krecą i oszukują.. kolejna afera


http://www.money.pl/banki/wiadomosci/artykul/panama-papers-relacje-mediow-zagranicznych,140,0,2053260.html

GoldMAN Sachs:

Porozumienie rządu USA z Goldman Sachs dotyczy zarzutów o podejmowanie działań, które doprowadziły do światowego kryzysu finansowego 2008 roku. Chodzi o łączenie różnych papierów wartościowych z ryzykownymi obligacjami z amerykańskiego rynku nieruchomości i ukrywanie ryzyka związanego z zakupem tak "spakowanych" instrumentów finansowych. Ugoda przewiduje, że Goldman Sachs zapłaci 5 miliardów 60 milionów dolarów w ramach różnego rodzaju kar o odszkodowań, w tym dla kredytobiorców, których zadłużenie przekroczyło wartość nieruchomości.

http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/goldman-sachs-zaplaci-w-koncu-kare-5,185,0,2058681.html



DB Złoto i srebro:
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Deutsche-Bank-przyznal-sie-do-manipulacji-na-rynkach-zlota-i-srebra-7359930.html
~aaaaa
A może lepiej byłoby zatrudnić programistę a nie zatrudniać firmę składającą się z gimbazy?

Powiązane: Sektor bankowy

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki