REKLAMA
TYLKO U NAS

Dino pójdzie śladem konkurencji? Aplikacja mobilna na horyzoncie

2025-08-21 09:34
publikacja
2025-08-21 09:34

Sporo wskazuje na to, że sieć Dino dołączy do konkurencji i zaoferuje klientom aplikację mobilną. Centrala firmy prowadzi obecnie rekrutację na kierownika produktu, który będzie odpowiadał za rozwój aplikacji i badanie potrzeb użytkowników. Może to być pierwszy krok do wdrożenia nowego rozwiązania, sieć jednak milczy o swoich planach.

Dino pójdzie śladem konkurencji? Aplikacja mobilna na horyzoncie
Dino pójdzie śladem konkurencji? Aplikacja mobilna na horyzoncie
fot. Remigiusz Gora / / Shutterstock

Oferta pracy na stanowisku Kierownik produktu (aplikacja lojalnościowa) dostępna jest na stronie internetowej Dino. Poszukiwana osoba będzie odpowiedzialna za strategię rozwoju aplikacji mobilnej Dino i nadzór nowych funkcjonalności, analizę oraz badanie potrzeb klientów i trendów rynkowych, opiekę nad cyklem życia aplikacji itd. Wymagane jest m.in. 3-letnie doświadczenie oraz wiedza o praktykach UX / UI, narzędziach analitycznych i umiejętności interpersonalne.

Z ogłoszenia można wnioskować, że sieć prowadzi prace nad aplikacją mobilną, do tej pory jednak Dino nie potwierdziło tych doniesień. Dość powiedzieć, że spółka jest jedyną z dużych sieci handlowych, która nie posiada jeszcze własnej aplikacji dla klientów, a te wciąż cieszą się popularnością. Z kwietniowego badania Mediapanel wynika, że z rozwiązania Biedronki korzysta ponad 10 milionów użytkowników, a z Lidla i Żabki blisko 8 milionów.

Dino do tej pory mogło się pochwalić dobrymi wynikami finansowymi - zysk netto w I kwartale 2025 r. przewyższył oczekiwania rynku. Na koniec czerwca br. sieć liczy 2835 marketów, z czego tylko w pierwszym półroczu zostało otwartych 147 dyskontów. Sklepy zlokalizowane są raczej w mniejszych miastach, wiadomo jednak, że obecnie trwa budowa pierwszej placówki Dino w Warszawie.

oprac. AD

Źródło:
Tematy
Orange Nieruchomości
Orange Nieruchomości
Advertisement

Komentarze (3)

dodaj komentarz
grzegorzkubik
Od 2017 roku mam akcje DINO i spełniło się moje marzenie by mieć ich więcej. Na skutek decyzji zarządu czyli split akcji Dino, mam więcej tego w niższej cenie czyli dobrej dla kolejnych kupujących. Z tego co widać spółę czekają dalsze wzrosty. Kolejne sklepy, aplikacja mobilna.
wizytator
Fajnie że to nasza firma. Ale menadżerstwo to porażka. Bo nie wierzę żeby właściciel miał wpływ, czy nawet wiedział co się dzieje na najniższych szczeblach.
Wieczna rotacja pracowników w sklepach, a i tak jest ich za mało, żadnych dodatków, praca po 9h za trzech, soboty do wybrania. Kto wymyślił te godziny otwarcia do 22.30?
Fajnie że to nasza firma. Ale menadżerstwo to porażka. Bo nie wierzę żeby właściciel miał wpływ, czy nawet wiedział co się dzieje na najniższych szczeblach.
Wieczna rotacja pracowników w sklepach, a i tak jest ich za mało, żadnych dodatków, praca po 9h za trzech, soboty do wybrania. Kto wymyślił te godziny otwarcia do 22.30? Pracownicy siedzą do 23.30 i dłużej bo się nie wyrabiają. Zainwestowałby w kasy samoobsługowe, a nie jakieś apki. Generalnie kołchoz na poziomie biedry itp.
ryszard-taryfiarz
No niestety idą w irytujące gównopomysły z zagramanicy.

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki