Sporo wskazuje na to, że sieć Dino dołączy do konkurencji i zaoferuje klientom aplikację mobilną. Centrala firmy prowadzi obecnie rekrutację na kierownika produktu, który będzie odpowiadał za rozwój aplikacji i badanie potrzeb użytkowników. Może to być pierwszy krok do wdrożenia nowego rozwiązania, sieć jednak milczy o swoich planach.


Oferta pracy na stanowisku Kierownik produktu (aplikacja lojalnościowa) dostępna jest na stronie internetowej Dino. Poszukiwana osoba będzie odpowiedzialna za strategię rozwoju aplikacji mobilnej Dino i nadzór nowych funkcjonalności, analizę oraz badanie potrzeb klientów i trendów rynkowych, opiekę nad cyklem życia aplikacji itd. Wymagane jest m.in. 3-letnie doświadczenie oraz wiedza o praktykach UX / UI, narzędziach analitycznych i umiejętności interpersonalne.
Z ogłoszenia można wnioskować, że sieć prowadzi prace nad aplikacją mobilną, do tej pory jednak Dino nie potwierdziło tych doniesień. Dość powiedzieć, że spółka jest jedyną z dużych sieci handlowych, która nie posiada jeszcze własnej aplikacji dla klientów, a te wciąż cieszą się popularnością. Z kwietniowego badania Mediapanel wynika, że z rozwiązania Biedronki korzysta ponad 10 milionów użytkowników, a z Lidla i Żabki blisko 8 milionów.
Dino do tej pory mogło się pochwalić dobrymi wynikami finansowymi - zysk netto w I kwartale 2025 r. przewyższył oczekiwania rynku. Na koniec czerwca br. sieć liczy 2835 marketów, z czego tylko w pierwszym półroczu zostało otwartych 147 dyskontów. Sklepy zlokalizowane są raczej w mniejszych miastach, wiadomo jednak, że obecnie trwa budowa pierwszej placówki Dino w Warszawie.
oprac. AD