Sprzedaż towarów w sklepach Stokrotka, należących do giełdowej Emperii Holding, wzrosła rdr w lutym 2017 roku o około 2,0 proc. do 186 mln zł - podała Emperia w komunikacie.
Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-luty wyniosły 374 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2016 roku o 3,3 proc.
Spadek sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w lutym 2017 roku wyniósł około 2,7 proc. rdr, w okresie styczeń-luty spadek wyniósł około 2,1 proc.
Spółka podała, że uwzględniając korektę z tytułu krótszego o jeden dzień lutego bieżącego roku w porównaniu do roku ubiegłego wzrost sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wyniósł około 0,7 proc.
W lutym 2017 roku otworzono 2 markety. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 0,4 tys. m kw.
Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec lutego wyniosła 375, natomiast łączna powierzchnia handlowa wyniosła 175,5 tys. m kw. (PAP)
pel/ ana/