Klienci Banku Pekao zgłaszają, pisząc na alert@bankier.pl, utrudnienia w logowaniu do systemu transakcyjnego. Bank potwierdza, że mogą występować podobne problemy.




Od około godziny do redakcji Bankier.pl nadchodzą sygnały od klientów Banku Pekao o utrudnieniach w logowaniu do systemu bankowości elektronicznej. Na trudności skarżą się też użytkownicy mediów społecznościowych.
Obecnie Bank potwierdza występowanie przejściowych problemów - na stronie pekao24.pl pojawił się komunikat następującej treści:
"Szanowni Państwo, informujemy, że z przyczyn technicznych mogą wystąpić tymczasowe trudności z zalogowaniem do serwisów Pekao24 i usług maklerskich. Prosimy o ponowne zalogowanie się do serwisu w ciągu kilku minut. Przepraszamy za niedogodności."
Utrudnienia potwierdził również pracownik infolinii Banku Pekao, zachęcając, aby klienci - w razie wystąpienia trudności - próbowali ponownego logowania.