LPP podtrzymuje, że celem na '16 spadek marży brutto nie większy niż 3-4 p.p. rdr

LPP podtrzymuje, że celem na 2016 rok jest spadek marży brutto nie większy niż 3-4 p.p. w porównaniu do 2015 roku i wzrost sprzedaży powyżej wzrostu powierzchni - podała grupa w prezentacji.

Wśród szans na czwarty kwartał 2016 roku LPP wymieniło w prezentacji poprawę sprzedaży LFL, dynamiczny rozwój e-commerce (4 marki na 5 nowych rynkach w IV kw.) oraz brak podatku od sklepów wielkopowierzchniowych.

Wśród ryzyk spółka wymienia niekorzystną ciepłą pogodę, kontynuację tendencji na PLN/USD i PLN/EUR oraz presję na koszty SG&A/m2, w szczególności koszty personelu.

Po trzech kwartałach marża brutto na sprzedaży LPP spadła o 5,1 p.p. do 47,8 proc., a w samym III kwartale spadła o 5,5 p.p. do 47,1 proc.(PAP)

pel/

Źródło: PAP Biznes
Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 0 ~Bartek

Problem LPP jest taki że od jakichś 10 lat w takim reserved nie ma co kupic prócz butów. Reszta to jakosc nie warta swojej ceny. Przed 10 laty byly oryginalne projekty i umiarkowane ceny. Teraz są one ekskluzywnie wysokie tyle że za tym nie idzie nic wiecej. Spodnie jeansowe w Tesco kosztuja 30 zl i naprawdę niewiele sie różnią. Na górę mozna kupic atrakcyjnie w Cropie a eleganckie ciuchy na pewno nie w Reserved. Pytam sie wiec jaki jest pomysl na flagową marke?

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
Polecane
Najnowsze
Popularne
MARKA 14,58% 0,55
2020-01-14 15:00:00
WIG -0,59% 58 760,47
2020-01-21 10:30:00
WIG20 -0,75% 2 161,64
2020-01-21 10:45:45
WIG30 -0,80% 2 487,43
2020-01-21 10:45:00
MWIG40 -0,40% 4 067,46
2020-01-21 10:30:45
DAX -0,54% 13 475,43
2020-01-21 10:43:00
NASDAQ 0,34% 9 388,94
2020-01-17 22:03:00
SP500 0,39% 3 329,62
2020-01-17 22:08:00

Znajdź profil

Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.