REKLAMA

LPP podtrzymuje, że celem na '16 spadek marży brutto nie większy niż 3-4 p.p. rdr

2016-11-14 23:27
publikacja
2016-11-14 23:27

LPP podtrzymuje, że celem na 2016 rok jest spadek marży brutto nie większy niż 3-4 p.p. w porównaniu do 2015 roku i wzrost sprzedaży powyżej wzrostu powierzchni - podała grupa w prezentacji.

Wśród szans na czwarty kwartał 2016 roku LPP wymieniło w prezentacji poprawę sprzedaży LFL, dynamiczny rozwój e-commerce (4 marki na 5 nowych rynkach w IV kw.) oraz brak podatku od sklepów wielkopowierzchniowych.

Wśród ryzyk spółka wymienia niekorzystną ciepłą pogodę, kontynuację tendencji na PLN/USD i PLN/EUR oraz presję na koszty SG&A/m2, w szczególności koszty personelu.

Po trzech kwartałach marża brutto na sprzedaży LPP spadła o 5,1 p.p. do 47,8 proc., a w samym III kwartale spadła o 5,5 p.p. do 47,1 proc.(PAP)

pel/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Zapytaj eksperta o kredyt hipoteczny

Zapytaj eksperta o kredyt hipoteczny

Komentarze (1)

dodaj komentarz
~Bartek
Problem LPP jest taki że od jakichś 10 lat w takim reserved nie ma co kupic prócz butów. Reszta to jakosc nie warta swojej ceny. Przed 10 laty byly oryginalne projekty i umiarkowane ceny. Teraz są one ekskluzywnie wysokie tyle że za tym nie idzie nic wiecej. Spodnie jeansowe w Tesco kosztuja 30 zl i naprawdę niewiele sie różnią.Problem LPP jest taki że od jakichś 10 lat w takim reserved nie ma co kupic prócz butów. Reszta to jakosc nie warta swojej ceny. Przed 10 laty byly oryginalne projekty i umiarkowane ceny. Teraz są one ekskluzywnie wysokie tyle że za tym nie idzie nic wiecej. Spodnie jeansowe w Tesco kosztuja 30 zl i naprawdę niewiele sie różnią. Na górę mozna kupic atrakcyjnie w Cropie a eleganckie ciuchy na pewno nie w Reserved. Pytam sie wiec jaki jest pomysl na flagową marke?

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki