Widzisz błąd? Masz sugestię lub pytanie?
Napisz do nas!| Pozycja (dane w tys. zł) | Sty 2025 | Kwi 2025 | Lip 2025 | Paź 2025 |
|---|---|---|---|---|
| Przychody netto ze sprzedaży | 5 671 000 | 4 954 000 | 5 554 000 | 6 141 000 |
| Zysk (strata) z dział. operacyjnej | 662 000 | 464 000 | 689 000 | 388 000 |
| Zysk (strata) brutto | 595 000 | 439 000 | 514 000 | 255 000 |
| Zysk (strata) netto Prezentowane są dane o zysku (stracie) netto akcjonariuszy jednostki dominującej | 448 000 | 334 000 | 467 000 | -18 000 |
Grupa zajmuje się projektowaniem, produkcją i dystrybucją odzieży poprzez sieć sprzedaży obejmującą 39 krajów na 3 kontynentach. Posiada 5 rozpoznawalnych marek: Sinsay, Reserved, Cropp, House i Mohito, każda skierowana do innej grupy docelowej. Sprzedaż odbywa się w sklepach stacjonarnych i internetowych w modelu omnichannel. Sieć sprzedaży stacjonarnej liczy 2382 sklepy o łącznej powierzchni 2081 tys. mkw. w 28 krajach. Online grupa jest obecna na 34 rynkach. Koncepcje kolekcji powstają w Polsce, a produkcja zlecana jest głównie firmom z Azji.
| Indeks | Udział |
|---|---|
| WIG-ODZIEZ | |
| WIGdiv | |
| WIGdivplus | |
| WIG20TR | |
| WIG20 | |
| WIG30 | |
| WIG30TR | |
| WIG-ESG | |
| WIG140 | |
| WIG-Poland | |
| WIG | |
| 0,01%100% |