Początek tygodnia zaczął się niefortunnie dla klientów Deutsche Bank Polska. Z racji problemów w działaniu serwisu internetowego banku nie ma obecnie możliwości realizowania przelewów wychodzących online.



Od rana nasi czytelnicy zgłaszają problemy z realizacją przelewów za pośrednictwem serwisu db easyNET. Biuro prasowe banku potwierdza te problemy i jednocześnie informuje, że już wszczęto prace nad przywróceniem prawidłowego działania systemu.
Klienci nadal mają możliwość realizowania przelewów za pośrednictwem call center oraz podczas wizyty w oddziale. Bank w celu złagodzenia utrudnień zapewnił, że nie będzie pobierał standardowych opłat za zlecenie przelewu w oddziale i przez kontakt z teleserwisem.
Nie ma na razie informacji o tym, kiedy usterka zostanie usunięta. Będziemy informować o postępach w tej sprawie na bieżąco.
[Aktualizacja godz. 11:30] Biuro prasowe Deutsche Bank Polska poinformowało Redakcję Bankier.pl o przywróceniu pełnej sprawności systemu internetowego banku.
/mg