Awaria w Credit Agricole Bank Polska

W Credit Agricole Bank Polska w poniedziałek występowały utrudnienia przy logowaniu do bankowości internetowej i mobilnej CA24.

"Szanowni Państwo, w związku z prowadzonymi pracami serwis internetowy CA24 jest czasowo niedostępny. Serdecznie przepraszamy za niedogodności" - na komunikat tej treści napotykali dziś klienci Credit Agricole Bank Polska. 

Potwierdzenie awarii znaleźć można było ralże dzwoniąc na infolinię, gdzie automat odczytywał komunikat o występujących utrudnieniach w dostępie do bankowości internetowej i mobilnej. W odpowiedzi na posty klientów zgłaszających awarię w serwisie Facebook, bank odpowiadał krótko, że pracuje nad jak najszybszym usunięciem problemów z funkcjonowaniem bankowości elektronicznej.

(Bankier.pl)

Po godzinie 14:00 komunikat dot. awarii zniknął z infolinii, a z biura prasowego otrzymaliśmy informację, że bankowość elektroniczna działa już poprawnie.

MW

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 0 zzibi2

"ralże" ?

! Odpowiedz