Przychody gry "Fishing Clash", której producentem jest Ten Square Games, wyniosły w grudniu około 8 mln USD, podobnie jak w listopadzie - szacuje portal Sensor Tower. Według szacunków, grę pobrano w ubiegłym miesiącu ze sklepów Google i Apple łącznie ok. 2,2 mln razy wobec 1,1 mln w listopadzie.


Szacunkowe przychody gry w sklepie Google wyniosły ok. 5 mln USD, a w sklepie Apple ok. 3 mln USD. W sklepie Google Play pobrano grę ok. 2 mln razy, a w App Store ok. 200 tys. razy.
Sensor Tower oszacował, że łączne przychody wszystkich gier Ten Square Games w grudniu wyniosły 9 mln USD, tyle samo ile w listopadzie. Gry spółki pobrano w minionym miesiącu łącznie ok. 4 mln razy, czyli o milion więcej niż w poprzednim miesiącu.
Według szacunków, "Hunting Clash" pobrano w grudniu 1,2 mln razy, o 200 tys. więcej niż miesiąc wcześniej. Gra wypracowała 800 tys. USD przychodów, o 200 tys. więcej niż w listopadzie.
Gra "Wild Hunt" w grudniu przyniosła w obu sklepach na urządzeniach mobilnych łącznie ok. 140 tys. USD przychodów (tyle samo co w listopadzie) i została pobrana 320 tys. razy.
"Let's Fish" - według szacunków - wypracował 36 tys. USD przychodów i był pobrany 30 tys. razy.
Firma Sensor Tower oblicza przychody gier mobilnych pochodzące z płatności od graczy, po odjęciu 30 proc. prowizji przekazywanej przez producentów na rzecz właścicieli sklepów, czyli Google i Apple. Przychody powyżej 1 mln USD są zaokrąglane do pełnych mln USD. (PAP Biznes)
kuc/























































