- Otrzymaliśmy nagrodę ArtFront w kategorii Dzienniki w XIV edycji Konkursu na Prasową Okładkę Roku GrandFront2015. Była to okładka poświęconą spadkom zasilania mocy w związku z wprowadzeniem 20. stopnia zasilania, z którymi mieliśmy do czynienia w zeszłym roku w Polsce – mówi Tomasz Młynarski, dyrektor artystyczny Pulsu Biznesu.


- Na początku, jak rozmawiałem z wydawcą, którym był wtedy Marcin Goralewski, złapałem się za głowę i zastanawiałem, jak to zilustrujemy? Inspiracja przyszła nieco później. Postanowiłem wykorzystać kolorystykę i formę znaków ostrzegawczych przed porażeniem prądowym. Stąd dominacja koloru żółtego i czarne wyraźne kreski. Starałem się stworzyć coś na wzór plakatu. Myślę, że udało mi się nawiązać do znakomitej historii polskiego plakatu – dodaje Młynarski.
Według Tomasza Młynarskiego kluczem do sukcesu jest ścisła współpraca między dyrektorem artystycznym, wydawcą i dziennikarzami, ale najważniejsze jest wzajemne wspieranie i inspirowanie się.