29 sierpnia seria "Sniper: Ghost Warrior" trafiła na urządzenia mobilne z systemami Android i iOS. Gracze na całym świecie uzyskali darmowy dostęp do mobilnej wersji gry w modelu free-to-play.
„Wielbiciele gier taktycznych mogą spróbować swoich sił w 200 misjach, zapewniających łącznie ponad 15 godzin rozgrywki na dobrym poziomie” – informuje spółka w komunikacje prasowym.
Sniper Ghost Warrior jest dystrybuowany w modelu free-to-play. Gra jest dostępna do bezpłatnego pobrania i rozgrywki, a gracze, dokonując mikropłatności, mogą dodatkowo urozmaicić rozgrywkę, przyśpieszając rozwój postaci i kupując dostęp do nowych modeli broni.
Rynek gier mobilnych to obecnie jeden z najdynamiczniej rozwijających się sektorów rozrywki. Według raportu Newzoo jego wartość wzrośnie z 38,6 mld USD w 2016 r. do 64,9 mld USD w 2020 r.
CI Games nie ma ostatnio dobrej passy. W ciągu ostatnich 12 miesięcy giełdowe notowania spółki obniżyły się o blisko 69 proc. Akcje CI Games drastycznie przeceniono po premierze gry „Sniper: Ghost Warrior 3”. Produkcja rozczarowała zarówno krytyków, jak i akcjonariuszy oraz giełdowych analityków.
Eksperci DM BOŚ wróżą spółce czteroletnie pasmo strat (do 2019 roku włącznie), w najnowszym raporcie, podtrzymując rekomendację „sprzedaj” z ceną docelową na poziomie 72 groszy. Na zamknięciu notowań 29 sierpnia jedna akcja CI Games kosztowała 99 groszy.
KK

























































