REKLAMA

Boombit liczy na lepsze wyniki w IV kw. w związku z zaplanowanymi premierami

2025-09-26 11:44
publikacja
2025-09-26 11:44

Boombit liczy na poprawę wyników w IV kwartale, ze względu na nowe tytuły, których premiera jest zaplanowana w tym okresie - poinformował zarząd spółki podczas wideokonferencji.

Boombit liczy na lepsze wyniki w IV kw. w związku z zaplanowanymi premierami
Boombit liczy na lepsze wyniki w IV kw. w związku z zaplanowanymi premierami
fot. Mateusz Szymański / / Shutterstock

“Przychody ze sprzedaży w drugim kwartale to było ponad 46 milionów złotych, na co złożyło się 26 milionów z gier Mid-Core i Casual oraz prawie 20 milionów z gier Hyper-Casual. Mieliśmy 5 milionów EBITDA i minimalną stratę na poziomie wyniku netto” - powiedział na konferencji prezes spółki Marcin Olejarz.

“Jeżeli chodzi o sam drugi kwartał, to najlepiej zarabiającymi tytułami były Darts Club i Hunt Royale” - dodał.

Członek zarządu Marek Pertkiewicz ocenił, że obecne wyniki nie są na poziomie oczekiwań i aspiracji spółki.

“Liczymy, że czwarty kwartał będzie tym, w którym (...) zaczną pojawiać się nasze nowe premiery i te premiery będą miały swoje odzwierciedlenie w naszych wynikach” - powiedział na konferencji członek zarządu Marek Pertkiewicz.

Dodał, że jeśli chodzi o trzeci kwartał, to nie spodziewałby się przełomowego momentu, jeśli chodzi o wyniki spółki.

Skonsolidowany EBIT za I półrocze 2025 roku wyniósł minus 668 tys. zł, w porównaniu do 10,8 mln zł zysku z działalności operacyjnej w analogicznym okresie rok wcześniej.

“Natomiast zważywszy na październikowe premiery, to myślę, że jest szansa, żeby po pierwsze EBIT był wreszcie dodatni i żebyśmy też wreszcie byli dodatni cashowo, jeśli chodzi o nasze przychody” - powiedział Pertkiewicz.

Marcin Olejarz, prezes spółki poinformował, że grupa intensywnie pracuje nad nowymi tytułami, które mają wkrótce zadebiutować.

“Hunter’s Origin mamy zaplanowaną premierę na 16 października i na 99 proc. uda nam się to zrealizować. Druga gra to jest Big Helmets. Ta gra będzie miała swoją premierę już za tydzień, 2 października” - powiedział prezes.

Dodał, że spółka obserwując rosnącą popularność aplikacji mobilnych w stosunku do tradycyjnych gier, zaangażowała się w tworzenie wspomnianych aplikacji, z których najważniejszą obecnie jest Short Reels - True Life Drama.

“Będzie to platforma udostępniająca krótkie odcinki seriali dramatycznych, której premiera planowana jest na początku IV kw. tego roku” - powiedział Olejarz.

Dodał, że spółka wierzy w projekt choć konkurencja jest duża, jest to już dosyć popularny rodzaj aplikacji.

Za całe I półrocze 2025 roku, EBITDA grupy skorygowana o zdarzenia jednorazowe wyniosła 10,1 mln zł wobec 13,0 mln zł w analogicznym okresie roku poprzedniego, zaś wynik netto skorygowany o zdarzenia jednorazowe ukształtował się na poziomie 0,1 mln zł w porównaniu z 3,9 mln zł w I połowie 2024 roku.

Przychody ze sprzedaży wyniosły 96,6 mln zł.

W pierwszym półroczu 2025 roku łączne przychody z gier mobilnych wyniosły 96,6 mln zł i były o 14 proc. niższe niż w analogicznym okresie ubiegłego roku, a znaczącym czynnikiem negatywnie wpływającym na przychody grupy był silnie umacniający się złoty.

Przychody z gier Mid-Core i Casual, które odpowiadały za 60 proc. łącznych przychodów były niższe o 5 proc. niż w analogicznym okresie 2024 roku i wyniosły 57,8 mln zł. (PAP Biznes)

gaw/ ana/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Wyjątkowa wyprzedaż Ford Pro. Poznaj najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane: Gry komputerowe

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki