Awaria w mBanku. Problemy z mobilną autoryzacją

"Aplikacja działa wolno, czasami wiadomości autoryzacyjne nie przychodzą" - donieśli nam w poniedziałek przed południem. Utrudnienia usunięto około godziny 13:30.

Informację na temat problemów z bankowością internetową dostaliśmy jak zawsze na alert@bankier.pl. Czytelnicy skarżyli się na wolno działającą lub wyrzucającą błędy aplikację mobilną.

Informację o awarii potwierdził w serwisie Twitter zastępca rzecznika prasowego mBanku Piotr Rutkowski. "W @mBankpl od godziny 10:50 występują problemy z mobilną autoryzacją. Klientów przepięliśmy na autoryzację SMS. Pracujemy nad szybkim przywróceniem tej funkcji" - napisał w opublikowanym poście.

Uwagi od klientów spływały do banku także w serwisie Facebook, jednak zespół mBanku nie podawał tam więcej szczegółowych informacji na temat utrudnień.

Około godziny 13:30 Piotr Rutkowski z biura prasowego mBanku poinformował na Twitterze, że uporano się z awarią i e-bankowość działa poprawnie.

(Bankier.pl)

mw

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne