Advertiva dla Volkswagen Bank Polska

2010-04-20 07:00
publikacja
2010-04-20 07:00

Agencja Reklamowa Advertiva przygotowała i prowadzi program partnerski dla Volkswagen Bank Polska pod nazwą Formuła Zysku. Program jest skierowany do wszystkich uczestników procesu sprzedaży usług finansowych i ubezpieczeniowych Volkswagen Bank Polska w salonach dealerskich samochodów należących do koncernu Volkswagen (Audi, VW osobowe, VW użytkowe, Škoda, Seat i Porsche).


Agencja Advertiva jest odpowiedzialna za kompleksowe przygotowanie oprawy graficznej, rozwiązań IT oraz bieżącej obsługi – administrowanie programem, komunikację z uczestnikami, zakup oraz wysyłkę nagród.

W celu usprawnienia zarządzania programem, Advertiva wykorzystała autorskie oprogramowanie pozwalające na wygodne administrowanie całym przedsięwzięciem.

 

Grafika przygotowanych materiałów nawiązuje do identyfikacji kolorystycznej Volkswagen Bank Polska. Inicjacja Formuły Zysku została poprzedzona działaniami teaserowymi, w ramach których uczestnicy otrzymywali liczne materiały informacyjne.



/ Agencja Advertiva
Źródło:Informacja prasowa
Tematy
Konto osobiste Banku Millennium 360° i 360° Junior w promocji z premią do 290 zł!

Konto osobiste Banku Millennium 360° i 360° Junior w promocji z premią do 290 zł!

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki