Grupa Kino Polska TV szacuje, że wypracowała w drugim kwartale 2022 roku 7,8 mln zł zysku netto, co oznacza spadek o 40 proc. rdr - podała spółka w komunikacie. Zysk na działalności operacyjnej spadł do 9,5 mln zł z 15,9 mln zł przed rokiem.


Przychody z umów z klientami wzrosły o 17 proc. do 72,2 mln zł.
Grupa szacuje, że narastająco, po pierwszych sześciu miesiącach 2022 r., wypracowała 138,6 mln zł przychodów (119 mln zł rok wcześniej), 24,6 mln zł zysku na działalności operacyjnej (24,6 mln zł przed rokiem) oraz 20,6 mln zł zysku netto (19,3 mln zł w pierwszym półroczu 2021 r.).
"Zaprezentowane rezultaty finansowe grupy wiążą się ze spadkiem wyniku segmentu Zoom TV. Wpływy z pozostałych segmentów działalności grupy były wyższe w porównaniu do analogicznych miesięcy poprzedniego roku. Największy wzrost zanotowały segmenty kanały filmowe marki FilmBox i kanały tematyczne, Stopklatka oraz kanały marki Kino Polska" - napisano w komunikacie.
Publikacja raportu za pierwsze półrocze 2022 r. planowana jest na 18 sierpnia. (PAP Biznes)
doa/ gor/