

Vistula miała w sierpniu 2017 roku około 52,6 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost rdr o około 13,5 proc. - podała grupa w komunikacie. W okresie styczeń - sierpień przychody wyniosły około 413,5 mln zł, co oznacza wzrost rdr o około 12,5 proc.
Grupa poinformowała, że przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły około 28,1 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w sierpniu 2016 roku o około 13,3 proc.
W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń–sierpień 2017 roku w tym segmencie wyniosła około 236,5 mln zł i była wyższa o około 14,5 proc. rdr.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły z kolei około 21,6 mln zł, czyli wzrosły o około 19,4 proc. rdr. W okresie styczeń–sierpień 2017 roku przychody w tym segmencie wyniosły około 152,8 mln zł i były wyższe o około 13,3 proc. rdr.
Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w sierpniu 2017 roku przez grupę wyniosła około 49,6 proc. i była niższa od marży osiągniętej w sierpniu 2016 roku o około 0,1 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-sierpień 2017 wyniosła około 51,0 proc. i była niższa o około 0,7 p.p. niż rok wcześniej.
Na koniec sierpnia łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy wyniosła 31,5 tys. m kw. i była wyższa o 9,8 proc. rdr.
seb/ asa/