

Szacunkowe przychody grupy Redan wyniosły w grudniu 2018 r. ok. 70 mln zł i były 4 proc. niższe rok do roku - podała spółka w komunikacie. W całym 2018 roku sprzedaż grupy spadła o 3 proc. do około 595 mln zł.
Łączna powierzchnia sieci grupy Redan na koniec grudnia 2018 wyniosła 141,3 tys. m kw., co oznacza spadek o ok. 2 proc. w odniesieniu do grudnia 2017 r.
Na rynku modowym (marki Top Secret, Troll i DryWash) sprzedaż towarów w grudniu 2018 r. wyniosła ok. 27 mln zł i była wyższa o ok. 5 proc. porównując do grudnia poprzedniego roku. W całym roku sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 242 mln zł i była ok. 4 proc. wyższa niż rok wcześniej.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie wyniosły w grudniu 3,6 mln zł, co oznacza wzrost o 25 proc. w stosunku do grudnia 2017 roku. W minionym roku sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 35,5 mln zł i była 13 proc. wyższa rok wcześniej.
W segmencie dyskontowym przychody grupy w grudniu 2018 r. wyniosły ok. 42 mln zł, czyli spadły o 9 proc. w porównaniu do grudnia poprzedniego roku. W 2018 roku sprzedaż sektora dyskontowego Redanu wyniosła ok. 353 mln zł i była niższa o ok. 8 proc. w porównaniu rok do roku. Sprzedaż towarów w sklepie internetowym TXM w 2018 roku sięgnęła ok. 7 mln zł i była o 27 proc. niższa rok do roku. (PAP Biznes)
kuc/ seb/























































