Opóźnione SMS-y od Citi Handlowego utrudniają przelewy

Klienci banku Citi Handlowy mieli w poniedziałek problemy z SMS-ami zawierającymi kody autoryzacyjne do transakcji zlecanych w systemie bankowości elektronicznej.

"Od 8 rano wielokrotnie próbowałem zrobić przelew i kody autoryzacyjne na koncie Citi priority nie przychodzą. Telefon działa właściwie ponieważ smsy od osób prywatnych i innego banku działają.
Na infolinię banku nie sposób doczekać się na połączenie" - napisał w poniedziałek rano w zgłoszeniu wysłanym na alert@bankier.pl jeden z naszych czytelników.

(Bankier.pl)

Istotnie - w banku Citi Handlowy występowały w poniedziałek do południa przejściowe problemy z kodami autoryzacyjnymi. O możliwych opóźnieniach w otrzymywaniu SMS-ów z kodami autoryzacyjnymi bank informował w komunikacie słyszanym po połączeniu z infolinią.

Po naszej publikacji, około godziny 10:30, bank napisał w komunikacie na Twitterze: "Faktycznie po stronie operatora aktualnie występuje problem z dostarczaniem kodów autoryzacyjnych SMS, przepraszamy za utrudnienia i zapewniamy, że pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem funkcjonalności".

Około godziny 11:30 na infolinii nie występowało już powiadomienie o utrudnieniach związanych z SMS-ami autoryzacyjnymi. Tuż przed południem bank poinformował na Twitterze, że problemy z otrzymaniem SMS-ów nie powinny już występować.

MW

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj