Wynik EBITDAaL Play wzrósł w 2022 roku o 20,5 proc. rdr do 3,77 mld zł - podała spółka w komunikacie prasowym.


Przychody ogółem wzrosły o ponad 22 proc. rdr przekraczając w 2022 r. 8,9 mld zł, a przychody z usług mobilnych wzrosły o 7,2 proc. rdr do 4,4 mld zł.
Liczba raportowanych klientów mobilnych (bez M2M) wzrosła o 8,7 proc. rdr do ponad 17 mln. Liczba aktywnych klientów mobilnych wzrosła o 5,2 proc. rdr do 12,8 mln.
Skonsolidowane nakłady inwestycyjne wzrosły o 46,9 proc. (wzrost pro-forma o 1,6 proc.). Na koniec 2022 roku Play posiadał dostęp do 10.571 stacji bazowych, co stanowi wzrost o 804 stacje w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
Na koniec grudnia 2022 r., sieć własna UPC Polska (spółki zależnej) zapewniała dostęp do internetu dla 3,78 miliona gospodarstw domowych, co stanowi wzrost rok do roku o 79 tysięcy gospodarstw domowych. (PAP Biznes)
doa/ osz/