

Największa w Polsce sieć detaliczna Biedronka testuje elektroniczne zakupy - dowiedział się nieoficjalnie "Dziennik Gazeta Prawna". Jeronimo Martins Polska stanowczo zaprzeczyło tym informacjom.

To pilotaż rozwiązania polegającego na tym, że klient zamawia produkty przez internet, a następnie odbiera je w wybranym sklepie. Testy mają się odbywać m.in. w Trójmieście.
Sprzedaż produktów w internecie zaczyna być istotną częścią biznesu sieci detalicznych. Prowadzą ją już m.in. Tesco, Alma Market, Piotr i Paweł, Auchan czy E.Leclerc - czytamy w gazecie.
sto/
Oświadczenie Jeronimo Martins Polska
Podkreślamy, że nie przeprowadzamy w tej chwili żadnych testów sklepu internetowego. Tak jak wielokrotnie zaznaczaliśmy, z uwagą przyglądamy się zmianom zachodzącym na rynku, a na nasze działania główny wpływ mają przede wszystkim klienci oraz ich preferencje i oczekiwania.
Biorąc pod uwagę możliwości i ograniczenia, jakie niesie ze sobą rozwój internetu, pozostajemy obecnie na etapie obserwacji, przygotowania narzędzi i wiedzy, które pozwolą takie projekty szybko wdrażać w przyszłości.