Awaria w mBanku. Nie można było skorzystać z Blika

W poniedziałkowe popołudnie mBank zmagał się z awarią. "W tej chwili nie skorzystacie z Blika" - alarmował bank tuż po południu, jednak ok. godz. 15 awaria została usunięta.

(Bankier.pl)

Klienci mieli dziś problemy zarówno z logowaniem do serwisu jak i aplikacji mobilnej oraz z płatnościami. 

"Obecnie nasz serwis i aplikacja bankowa działają wolniej. Dłużej też trwa logowanie i płacenie przez internet. W tej chwili nie skorzystacie z Blika" - komunikował mBank w poniedziałek tuż po południu. O godz. 15 bank przeprosił za utrudnienia i poinformował: "Sprawdziliśmy, naprawiliśmy, wszystko już działa prawidłowo"

(Bankier.pl)

KWS

 

Źródło:
Firmy:
Tematy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 2 staryznajomy

A o tym ze aplikacja maklerska tez nie działała juz sie nie chwala. Ile odszkodowan pojdzie za brak mozliwosci realizacji zlecen ?
To jyz kolejny raz w krotkim.czasie.

! Odpowiedz
0 1 kamilgo

Tak to jest jak się nie chce zatrudniać specjalistów, tylko trzeba ciąć koszta i bierze się słabo wykwalifikowanych ludzi. Niestety wszystkie banki tak robią, i nawet mBank poszedł w tym niechlubnym kierunku chociaż nieźle dawał sobie radę wcześniej. Tak więc nawet chcąc nie ma skąd wybierać.

! Odpowiedz
0 11 zenonn

mBank, kiedyś lider nowoczesności.
Bankowanie przez internet jest coraz bardziej frustrujące,. Awarie w bankach to już normalność. Potwierdzanie przez aplikacje to koszmar. SMS były złe?
Banksterzy pocieli koszty, aplikacje zbyt często nie działają.
Tylko w niektórych bankach można przywrócić SMS.
Czas rezygnować z banków.
Gotówka przeszkadza? Czas redukować bankierów?

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
0 4 sammler

Mnie najbardziej wkurza, że ciągle "unowocześniając" system usuwają naprawdę przydatne funkcje. Teraz ekran główny to po prostu prosta tabela z danymi, z którą nic zrobić nie można - ani podejrzeć historii, ani nic. A z przelewów wewnętrznych wycofali możliwość blokowania kwoty dla przelewu przyszłego, mimo iż uparcie wyświetlają kwoty po założeniu blokad. Więc muszę sobie na boku odnotować, że przelew z datą przyszłą zleciłem (bo nie utworzyła się blokada i nie zmniejszyło saldo), bo informacja o "saldzie" na pulpicie (stronie głównej) wprowadza mnie teraz w błąd.

W dodatku coś pomieszali z kolorystyką operacji zaplanowanych. No i panel wiadomości - nigdy nie wiem, czy napisali do mnie coś nowego, bo nowa wiadomość w żaden sposób (choćby grubością czcionki) nie odróżnia się od już przeczytanych (a często są na podobny temat - np. zmiana oprocentowania).

Generalnie coraz mniej przyjazny użytkownikowi jest ich serwis transakcyjny.

I żeby nie było, że to się tylko niekonstruktywnie żalę - spróbujecie opisać problem na kontakt@mbank.pl. I tak odpiszą wam po dwóch tygodniach, że by móc otworzyć zgłoszenie, trzeba im JESZCZE RAZ wysłać wszystko jako zgłoszenie reklamacyjne. Porażka totalna. Nie płacą mi za bycie ich testerem, żebym miał wykrywać błędy i jeszcze je dokumentować...

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
Polecane
Najnowsze
Popularne