11 bit studios przesunęło premierę gry "Frostpunk na II połowę 2017 r., choć wcześniej planowano ją na II kwartał - podała spółka w komunikacie. Zarząd uzasadnia decyzję koniecznością dopracowania gry.


"Przedłużenie produkcji +Frostpunka+ sprawi, że wspomniana gra będzie jeszcze lepiej dopracowana technologicznie i artystycznie, co powinno mieć pozytywny wpływ na jej potencjał komercyjny i przyszłą sprzedaż" - napisano.
"Konkretny dzień premiery określony zostanie w oparciu o szczegółowy harmonogram działań marketingowych i będzie podany do publicznej wiadomości w późniejszym terminie" - dodano.
Pod koniec sieprnia 2016 r. 11 bit studios poinformowało o rozpoczęciu kampanii promocyjno-marketingowej gry "Frostpunk" (wcześniej gra nosiła roboczy tytuł „Industrial”). 11 bit studios będzie wyłącznym wydawcą gry. Spółka zakłada, że tytuł będzie mógł być rozwijany przez kolejne lata.
Budżet produkcyjny gry był we wrześniu szacowany przez spółkę na ponad 4 mln zł, a marketingowy miał przekroczyć 2 mln zł. (PAP)
mj/ asa/