UPC znika z Polski
UPC Polska, dostawca usług telewizji cyfrowej, szerokopasmowego dostępu do internetu, telefonii i usług mobilnych, oficjalnie znika z rynku. Na podstawie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego UPC Polska stała się formalnie częścią spółki P4, która jest właścicielem Playa. Tym samym firma P4 przejęła wszystkie prawa i obowiązki UPC. Prawne połączenie spółek P4 i UPC Polska było ostatnim formalnym etapem integracji rozpoczętej w kwietniu ubiegłego roku.
Obecni klienci UPC Polska mogą nadal korzystać ze swoich usług na dotychczasowych warunkach, podkreśla Play. Firma dodaje również, że zarówno czas trwania umów, wysokość opłat jak i dane rachunku bankowego do dokonywania wpłat pozostają niezmienione.
Przejęcie UPC Polska przez Play w 2021 roku było jedną z największych transakcji na krajowym rynku usług telekomunikacyjnych, a jej wartość przekroczyła 7 mld złotych. Po dwóch latach nadszedł czas na rebranding, w tym wizualne połączenie obu marek. Pomimo wcześniejszych zapewnień, że firma szybko nie zrezygnuje ze znanego w Polsce szyldu. "UPC to marka mocno zakorzeniona w świadomości polskich użytkowników, kojarzy się z szybkim internetem i wysoką jakością usług, a to cel zbliżający nas mocno do siebie" - przekonywał wiosną 2022 r. Jean-Marc Harion, CEO Play.
DF