Niemal równo rok temu Play sfinalizował przejęcie spółki UPC. Teraz zapowiada rebranding popularnej kablówki, ale też jednego z największych dostawców usług internetowych w Polsce.


Przejęcie UPC Polska przez Play w 2021 roku było jedną z największych transakcji na krajowym rynku usług telekomunikacyjnych, a jej wartość przekroczyła 7 mld złotych. Teraz przyszedł czas na rebranding, a preludium do niego stanowiła kampania "UPC przeszło do Play". Proces ten ma przebiegać stopniowo - informują Wirtualne Media.
Ujednolicenie brandingu ma przynieść oszczędności. Już teraz na stronie internetowej UPC pojawia się logo tej sieci kablowej, jak i operatora telekomunikacyjnego.
Wcześniej jednak zapewniano, że firma szybko nie zrezygnuje ze znanego w Polsce szyldu. "UPC to marka mocno zakorzeniona w świadomości polskich użytkowników, kojarzy się z szybkim internetem i wysoką jakością usług, a to cel zbliżający nas mocno do siebie" - przekonywał wiosną ub.r. Jean-Marc Harion, CEO Play.
Przeczytaj także
Nie podano oficjalnego terminu, kiedy rebranding miałby się rozpocząć czy zakończyć.

Jaką formę opodatkowania wybrać?
Własna działalność gospodarcza a podatki
Założyłeś własną firmę? Kolejnym krokiem w jest wybór sposobu rozliczania się ze skarbówką z tytułu osiąganych dochodów. Odpowiednia formy opodatkowania, dopasowana do potrzeb przedsiębiorcy, niesie ze sobą korzyści finansowe. Warto o nich wiedzieć!<BR>
Pobierz e-booka zostawiając zgody, albo zapłać 20 zł
Masz pytanie? Napisz na marketing@bankier.pl
Fuzja obu spółek postępuje coraz dalej. Wraz z początkiem lutego br. część pracowników UPC Polska przeniosła się z biurowca Spark przy al. Solidarności na warszawskiej Woli do biurowca Neopark na Mokotowie, gdzie siedzibę ma operator Play.
"Biuro Play jest spore, wszyscy się zmieścili. Praca odbywa się w modelu hybrydowym, każdy ma swoje biurko. Poszczególne działy UPC i Play pracują razem" - mówi dla Wirtualnych Mediów pracownik firmy.
Komentarz PLAY do niniejszego artykułu
Rozwijamy nasze usługi zarówno pod marką Play, jak i UPC. Co do zasady, decyzje biznesowe komunikujemy oficjalnymi kanałami spółki - poinformowała spółka P4, właściciel Play oraz UPC.
Play jest znacznie silniejszą marką niż UPC. Na koniec 2022 roku Play miał prawie 12,8 mln klientów usług mobilnych, natomiast na koniec 2021 roku operator kablówki UPC miał 1,57 mln klientów i to głównie w większych miastach.
JM