REKLAMA

UPC zniknie z polskiego rynku. Co dalej ze znaną marką? W tle przejęcie za 7 mld złotych

2023-04-05 11:45, akt.2023-04-05 13:36
publikacja
2023-04-05 11:45
aktualizacja
2023-04-05 13:36

Niemal równo rok temu Play sfinalizował przejęcie spółki UPC. Teraz zapowiada rebranding popularnej kablówki, ale też jednego z największych dostawców usług internetowych w Polsce.

UPC zniknie z polskiego rynku. Co dalej ze znaną marką? W tle przejęcie za 7 mld złotych
UPC zniknie z polskiego rynku. Co dalej ze znaną marką? W tle przejęcie za 7 mld złotych
fot. Marlon Trottmann / / shutterstock.com

Przejęcie UPC Polska przez Play w 2021 roku było jedną z największych transakcji na krajowym rynku usług telekomunikacyjnych, a jej wartość przekroczyła 7 mld złotych. Teraz przyszedł czas na rebranding, a preludium do niego stanowiła kampania "UPC przeszło do Play". Proces ten ma przebiegać stopniowo - informują Wirtualne Media.

Ujednolicenie brandingu ma przynieść oszczędności. Już teraz na stronie internetowej UPC pojawia się logo tej sieci kablowej, jak i operatora telekomunikacyjnego.

Wcześniej jednak zapewniano, że firma szybko nie zrezygnuje ze znanego w Polsce szyldu. "UPC to marka mocno zakorzeniona w świadomości polskich użytkowników, kojarzy się z szybkim internetem i wysoką jakością usług, a to cel zbliżający nas mocno do siebie" - przekonywał wiosną ub.r. Jean-Marc Harion, CEO Play.

Nie podano oficjalnego terminu, kiedy rebranding miałby się rozpocząć czy zakończyć.

Fuzja obu spółek postępuje coraz dalej. Wraz z początkiem lutego br. część pracowników UPC Polska przeniosła się z biurowca Spark przy al. Solidarności na warszawskiej Woli do biurowca Neopark na Mokotowie, gdzie siedzibę ma operator Play.

"Biuro Play jest spore, wszyscy się zmieścili. Praca odbywa się w modelu hybrydowym, każdy ma swoje biurko. Poszczególne działy UPC i Play pracują razem" - mówi dla Wirtualnych Mediów pracownik firmy.

Komentarz PLAY do niniejszego artykułu

Rozwijamy nasze usługi zarówno pod marką Play, jak i UPC. Co do zasady, decyzje biznesowe komunikujemy oficjalnymi kanałami spółki - poinformowała spółka P4, właściciel Play oraz UPC.

Play jest znacznie silniejszą marką niż UPC. Na koniec 2022 roku Play miał prawie 12,8 mln klientów usług mobilnych, natomiast na koniec 2021 roku operator kablówki UPC miał 1,57 mln klientów i to głównie w większych miastach.

JM

Źródło:
Tematy
Załóż konto osobiste w apce Moje ING i zgarnij do 600 zł w promocjach od ING
Załóż konto osobiste w apce Moje ING i zgarnij do 600 zł w promocjach od ING

Komentarze (3)

dodaj komentarz
grab
Mam nadzieję, że podniesie się jakość internetu!

Powiązane: Telewizja

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki