16 listopada odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród w Konkursie na najlepsze kampanie PR zrealizowane w ostatnim roku. O główną nagrodę walczyło w sumie 88 projektów w 28 kategoriach: 16 głównych, 2 specjalnych oraz 10 sektorowych.
Podczas ceremonii rozstrzygnięto Plebiscyt na Kampanię PR Dziesięciolecia. Decyzją Internautów, specjalna statuetka trafiła do Partner of Promotion za projekt Tiger jest tylko jeden.
Lista zwycięzców Konkursu Złote Spinacze 2012:
KATEGORIE GŁÓWNE:
1. PR Korporacyjny Centrum Prasowe SWPS Biuro Prasowe,Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
2. PR Produktu - Suchenoce. Śpijcie spokojnie z DryNites Havas PR Warsaw
3. Kampania edukacyjna Polka w ciąży Headlines Porter Novelli
4. Komunikacja antykryzysowa lub komunikacja kryzysowa Squat Elba On Board Public Relations
5. Public Affairs & Lobbying Polski Związek Firm Deweloperskich: wyzwania wizerunkowe dla sektora mieszkaniowego Publicon
6. Kampania społeczna Nie czytasz? Nie idę z tobą do łóżka! Grupa Twórcza Qlub Xsiążkowy
7. Komunikacja wewnętrzna Do szczęścia tylko jeden gar Akademia Warzenia Grupy Żywiec Grupa Żywiec S.A.
8. Event komercyjny Poznań Traffic Race - Dobocom Public Relations
9. Event społeczny - Międzynarodowe Mistrzostwa Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej Nadzieja na Euro Monday PR i Stowarzyszenie "Nadzieja na Euro"
10. Launch nowego produktu, usługi lub firmy "Lalki w ogniu. Opowieści z Indii". Premiera książki Go Culture
11. CSR- Każdy pluszak to historia Telma Group Communications
12. PR miejsca, miasta lub regionu Przyjaciele StadionuMiejskiego w Poznaniu,EURO Poznań 2012
13.Social Media "Seks to Zdrowie" fanpage na Facebooku Polpharma
14. Business-to-Business PR 194 metry bliżej natury - Advanced Public Relations
15. PR Finansowy i Relacje Inwestorskie Centrum Medyczne ENEL-MED wchodzi na GPW. Uzdrowimy Twoje Finanse Havas PR Warsaw
16. Sektor publiczny Pro100doPrezydencji. Forum Citybell Consulting
KATEGORIE SPECJALNE:
1. Kreatywność Dulux Let`s Colour. Pociąg do koloru -Havas PR Warsaw
2. Efektywność Program edukacyjny Śniadanie Daje Moc koalicji Partnerstwo dla Zdrowia Danone w imieniu Partnerstwa dla Zdrowia- koalicji firm Danone, Lubella, Biedronka oraz Instytutu Matki i Dziecka
SEKTORY:
1. Technologia, IT, Telekomunikacja Kręć kilometry, zaparkuj klimatycznie Fundacja Allegro All for Planet
2. Finanse Noble Bank - lider rynku private banking w Polsce - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Noble Bank
3. Zdrowie (usługi zdrowotne, leki, wyroby medyczne) Ogólnopolski Program Zdrowia Seksualnego Polpharma
4. Uroda Dove rozpieszcza blogosferę! Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Unilever Polska
5. Sektor spożywczy Program edukacyjny Śniadanie Daje Moc koalicji Partnerstwo dla Zdrowia Danone w imieniu Partnerstwa dla Zdrowia- koalicji firm Danone, Lubella, Biedronka oraz Instytutu Matki i Dziecka
6. Media i styl życia Szaleństwo Zakupów InStyle Magazyn InStyle oraz faceADDICTED
7. Kultura- "Lalki w ogniu. Opowieści z Indii". Premiera książki Go Culture
8. Sport, turystyka, rekreacja- Międzynarodowe Mistrzostwa Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej Nadzieja na Euro Monday PR i Stowarzyszenie "Nadzieja na Euro"
9. Nieruchomości i budownictwo -194 metry bliżej natury -Advanced Public Relations
10. Przemysł, transport, logistyka Kampania społeczna Niska emisja Wysokie ryzyko Imago Public Relations
http://www.zfpr.pl

























































