Weekend wyprzedaży na AliExpress. "Polska to nasz topowy rynek"

redaktor Bankier.pl

Do końca marca trwają promocje na AliExpress pod hasłem „Wyprzedaż rocznicowa”. Polacy  mogą liczyć na zniżki przygotowane specjalnie dla nich, do partnerów akcji dołączył PayU czy iTaxi. Chiński gigant chce także konkurować z Allegro o polskich użytkowników.

– Obecnie jesteśmy na etapie prowadzenia corocznej akcji promocyjnej pod hasłem Anniversary Sale, która potrwa do 31 marca. Spodziewamy się, że Polska będzie nadal znajdowała się wśród naszych topowych rynków. Wyprzedaż skierowana jest do wszystkich naszych klientów, którzy byli z nami przez cały rok. W jej ramach przygotowane są też specjalne oferty od naszych partnerów – mówi w rozmowie z Bankier.pl Gary Topp, senior operation manager Aliexpress.

(Aliexpress)

Wyprzedaż rocznicowa na AliExpress

Od 28 do 31 marca 2019 roku trwa wyprzedaż rocznicowa na portalu chińskiego giganta e-commerce.  – W tym roku dobrym tego przykładem jest iTaxi. Użytkownicy aplikacji, podczas trwania promocji, mogą skorzystać z 50 proc. zniżki na trzy przejazdy, używając specjalnego kodu promocyjnego ALIEXPRESS328. W okresie poprzedzającym wyprzedaż rozpoczęliśmy również współprace z Cracow Fashion Week. Kluczową jej ideą jest wsparcie tego modowego wydarzenia i umożliwienie jego uczestnikom zbliżenia się do naszych produktów – wyjaśnia Topp w rozmowie z redakcją.

Podczas Anniversary Sale klienci na świecie mogą skorzystać ze specjalnie przygotowanych na tę okazję zniżek i promocji, podobnie jak w przypadku Dnia Singla czy promocji obejmującej marki własne. Dodatkowo Polacy mogą poza kodem zniżkowym do iTaxi, który uprawnia do zniżki na 3 przejazdy podczas trwania kampanii, skorzystać z kodu PAYU328 przygotowanego dla użytkowników PayU podczas zakupów przez aplikację AliExpress. Rabat wynosi 5 dolarów przy zamówieniach powyżej 35 dolarów.

Jakie kategorie interesują Polaków najczęściej? – Widzimy duże zainteresowanie klientów takimi kategoriami produktów, jak moda i uroda, ale odnotowujemy także wielu użytkowników w branży motoryzacyjnej, z akcesoriami do domu i ogrodu oraz oczywiście w kategoriach takich jak elektronika użytkowa. W minionym roku zauważyliśmy również, że kategorie takie jak sport, matka i dziecko, rozwijają się bardzo dobrze – podaje Topp.

AliExpress otwiera się na Polskę

Chiński gigant e-commerce dostrzegł lukę na polskim rynku, który jest zdominowany przez Allegro.  

– Polska jest krajem centralnym w Europie Środkowo-Wschodniej oraz najszybciej rozwijającą się gospodarką w UE, która napędza rosnącą siłę konsumpcji wśród mieszkańców i tym samym tworzy pozytywne środowisko do rozwoju e-commerce. Po drugie, widzimy, że Polacy są na ogół bardzo otwarci na nowe pomysły i nowe produkty. AliExpress jest jednym z takich przykładów, ale innym doskonałym przypadkiem jest szereg nowych rozwiązań w zakresie metod płatności. Pod tym względem Polska należy do europejskich liderów w adaptacji płatności mobilnych. Uważamy też, że Polska ma dość unikalne środowisko konkurencyjne, posiadające jednego dominującego dostawcę e-commerce od wielu lat, co stwarza przestrzeń dla nowych graczy, którzy mogą wprowadzać nowe pomysły i zapewniać konsumentom i firmom większy wybór. Coraz częściej dostrzegamy tę zdrową konkurencję na polskim rynku e-commerce – mówi w rozmowie z Bankier.pl Gary Topp.

– Kiedy myślimy o polskim rynku, najpierw robimy to z perspektywy makro. Polska jest krajem centralnym w Europie Środkowo-Wschodniej oraz najszybciej rozwijającą się gospodarką w UE, która napędza rosnącą siłę konsumpcji wśród mieszkańców i tym samym tworzy pozytywne środowisko do rozwoju e-commerce. Po drugie, widzimy, że Polacy są na ogół bardzo otwarci na nowe pomysły i nowe produkty – dodaje senior operation manager AliExpress.

Nie uzyskaliśmy jednak jednoznacznej odpowiedzi, czy na terenie Europy powstanie więcej centrów dystrybucyjnych, które usprawniłyby dostarczanie przesyłek do Polski. – W szczególności zależy nam na usprawnieniu kwestii logistycznych, które w znaczący sposób wpływają na odbiór naszej platformy przez użytkowników – podał Topp.

Weronika Szkwarek

Źródło:
Firmy:
Tematy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
6 3 open_mind

Zamawiam tam od czasu do czasu i nie narzekam, chociaż niedawno zamówiłem elektryczną golarkę i działała do czasu aż się bateria rozładowała i nie dawała się naładować. Skontaktowałem się ze sprzedawcą poprosił żebym mu zrobił Video jako dowód , wysłałem mu video zobaczył zatwierdził i dostałem następną w pełni działającą. A zepsutą będę miał na części! Myk jest taki że oni zepsutego badziewia nie chcą z powrotem bo to oni musieli by opłacić przesyłką zwrotną i to pewnie im się nie opłaci, miałem już tak parę razy. Że nie wspomnę zamówiłem telefonik androida za 160 $ ale nie był dokładnie taki jak w opisie, i po pary razach wymiany e mail powiedzieli żebym go zatrzymał a oni mi zwrócą kredyt w wysokości 135 $ ja na to się zgodziłem i mam fajny iPhone .

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
41 4 xxpp

Właśnie minął miesiąc od momentu złożenia zamówienia, a przesyłki nie ma. przekroczyli swój własny, absurdalny termin. Niech się wypchają. Nigdy więcej.

! Odpowiedz
13 4 xxpp

16 osób uważa, że olewanie terminów jest ok. dużo to mówi o Polakach.

! Odpowiedz
1 5 kamil_lodz odpowiada xxpp

Zamawiając z tej strony trzeba się liczyć z poślizgiem. Na ponad 200 przesyłek, które zamówiłem, wszystkie doszły. Fakt, zdarzają się opóźnienia, ale już nawet nie rozpoczynam sporu ( bo zawsze możemy wystąpić o zwrot kosztów) bo wiem, że i tak dojdą. Z mojej historii dostałem 3 razy zwrot za towar, który przyszedł około 1/2tygodni po czasie. PS. jak chce ktoś szybką dostawę to polecam nasz serwis aukcyjny. Mają to samo tylko najczęściej około 20-50% droższe, ale dostawa w kilka dni. Pozdrawiam

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
Polecane
Najnowsze
Popularne