Vistula Group miała w sierpniu 2018 roku około 59,7 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost rdr o ok. 12,7 proc. - podała grupa w komunikacie.


W ujęciu narastającym, w okresie styczeń–sierpień 2018 roku, wartość przychodów ze sprzedaży wyniosła około 476 mln zł i była wyższa o około 15 proc. od osiągniętych rok wcześniej.
W sierpniu 2018 r. przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły około 31,7 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w sierpniu 2017 roku o około 13 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży w tym segmencie wyniosła około 265,6 mln zł i była wyższa o około 12,2 proc. niż rok wcześniej.
W sierpniu 2018 r. przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) wyniosły około 25,6 mln zł i były wyższe o około 18,4 proc. w ujęciu rdr. Narastająco, w okresie styczeń–sierpień 2018 roku, przychody w tym segmencie wyniosły około 183,2 mln zł i były wyższa o około 19,9 proc. rdr.
Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w sierpniu 2018 roku przez grupę wyniosła około 51,2 proc. i była wyższa od marży osiągniętej w sierpniu 2017 roku o około 1,4 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża wyniosła około 50,1 proc. co oznacza, że była niższa o 0,9 p.p. rdr.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec sierpnia 2018 roku wyniosła 34,2 tys. kw. i była wyższa o 8,7 proc. niż rok wcześniej. (PAP Biznes)
seb/ asa/