REKLAMA

Text S.A.: Kluczowe wskaźniki operacyjne za III kw. 2024/25 roku finansowego

2025-01-03 17:04
publikacja
2025-01-03 17:04
Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 1 / 2025
Data sporządzenia: 2025-01-03
Skrócona nazwa emitenta
Text S.A.
Temat
Kluczowe wskaźniki operacyjne za III kw. 2024/25 roku finansowego
Podstawa prawna
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Treść raportu:
Zarząd Text S.A. (“Spółka”) podaje do publicznej wiadomości kluczowe wskaźniki operacyjne zanotowane przez Grupę Kapitałową Text (“Grupa”) w III kwartale 2024/25 roku finansowego (październik - grudzień 2024).

Szacowana wartość otrzymanych płatności wyniosła 21,43 mln USD, co oznacza wzrost o odpowiednio 0,4% w skali roku i spadek o 6,2% w stosunku do poprzednich trzech miesięcy. Szacowany wynik jest efektem niższego udziału opłat rocznych w całości płatności w stosunku do poprzedniego kwartału i stanu sprzed roku.

W III kwartale roku finansowego szacunkowa wartość miesięcznych powtarzalnych przychodów subskrypcyjnych (MRR - Monthly Recurring Revenue) Grupy z abonamentów wszystkich produktów, na koniec grudnia 2024 r. wyniosła 7,10 mln USD oznacza to wzrost o 9,4% w stosunku do stanu sprzed roku i wzrost o 0,9% w stosunku do stanu na 30 września 2024 r. Podawana wartość MRR nie uwzględnia płatności nie objętych stałymi opłatami abonamentowymi (opłaty za dodatkowe interakcje ChatBot, API as a Service i inne).

Na koniec grudnia 2024 r. ARPL (średni miesięczny przychód przypadający na jedną licencję - tożsamy z wcześniej używanym terminem ARPU) produktu LiveChat wyniosło 178,6 USD wobec 173,9 USD na koniec września 2024 roku i 156,4 USD przed rokiem.

ARPL produktu ChatBot wyniosło odpowiednio 144,3 USD wobec 148,1 USD na koniec września 2024 r. i 132,4 USD przed rokiem.

ARPL produktu HelpDesk wyniosło odpowiednio 210,2 USD wobec 191,1 USD na koniec września 2024 r. i 140 USD przed rokiem.

Na koniec III kwartału roku finansowego liczba płacących klientów LiveChat wyniosła 35508.
Na koniec grudnia liczba klientów ChatBot wyniosła 3090, a liczba klientów HelpDesk na koniec okresu wyniosła 1321.

Spółka zaznacza, że jej oferta jest skierowana do klientów biznesowych za pośrednictwem serwisów internetowych, w tym www.livechat.com, www.chatbot.com, wwww.helpdesk.com, www.knowledgebase.com, www.openwidget.com. Zarząd Spółki podkreśla, że przedstawione dane mają charakter szacunkowy i wstępny. Mogą więc ostatecznie różnić się od zaprezentowanych w raporcie okresowym.

W związku z tym, że Grupa generuje zdecydowaną większość przychodów w dolarze amerykańskim (USD), znaczący wpływ na ostateczne wyniki przedstawione w raportach okresowych ma kurs USD/PLN.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2025-01-03 Mariusz Ciepły prezes zarządu
2025-01-03 Urszula Jarzębowska członek zarządu
Źródło:Komunikaty spółek (ESPI)
Tematy
Orange Nieruchomości
Orange Nieruchomości
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki