Skonsolidowane przychody VRG w październiku 2020 roku wyniosły około 52,8 mln zł, co oznacza spadek o 30,6 proc. w porównaniu do października 2019 roku - poinformowała spółka w komunikacie. Narastająco od początku roku przychody VRG wyniosły około 674,5 mln zł i były niższe rdr o około 16,9 proc.


Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły około 27,8 mln zł i były niższe rdr o około 42,3 proc. W okresie styczeń-październik 2020 roku w tym segmencie przychody wyniosły około 395 mln zł i były niższe o około 22,2 proc. rdr.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) wyniosły około 23,8 mln zł i były niższe rdr o około 4,9 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów w tym segmencie wyniosła około 259,5 mln zł, czyli spadła o 5,1 proc. rdr.
VRG poinformowało, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w październiku 2020 roku wyniosła około 55,2 proc. i była wyższa od marży osiągniętej w październiku 2019 roku o około 1,1 pp. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży wyniosła około 48,6 proc. i była niższa o 3,0 pp. rdr.
Jak podano, łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec października 2020 roku wyniosła 53,0 tys. m kw. i była niższa o 2,4 proc. niż rok wcześniej. (PAP Biznes)
seb/ osz/