Klientów banków w ten weekend czekają utrudnienia

W weekend 7-8 września, a nawet tuż przed nim klienci niektórych banków muszą przygotować się na problemy związane z brakiem dostępu do systemu bankowości internetowej. Powodem są zaplanowane prace serwisowe.

(fot. lucadp / YAY Foto)

Z przerwami w działaniu bankowości internetowej muszą liczyć się klienci Banku Zachodniego WBK, Idea Banku, Getin Noble Banku, ING Banku Śląskiego oraz Credit Agricole.

Bank Zachodni WBK

Bank Zachodni WBK zapowiedział przerwę aktualizacyjną, która będzie trwała od piątku 7.09.2018 r. od godziny 23:30 do soboty 8.09.2018 r. do godziny 12:00. W związku z tym będą niedostępne usługi bankowości internetowej oraz mobilnej. Klienci nie powinni mieć jednak problemów z korzystaniem z kart płatniczych i bankomatów czy wpłatomatów.

Credit Agricole

Planowana jest przerwa w pracy systemów informatycznych od godz. 22:00 w sobotę 8.09.2018 r. do godz. 12:00 w niedzielę 9 września. Nie będą dostępne serwisy CA24 (internetowy, mobilny, tekstowy), automatyczny serwis telefoniczny IVR oraz płatności internetowe. W związku z tym klienci nie będą mogli zalogować się na swoje konto, aplikacji mobilnej, zapłacić za zakupy przelewem online w sklepie internetowym, nie będzie również możliwe otrzymywanie powiadomień SMS o wykonanej transakcji kartą czy odpowiedzi na wysłane zapytanie o saldo.

Serwis telefoniczny CA24 będzie dostępny wyłącznie w zakresie zastrzegania kart - poza zastrzeżeniem karty, nie będzie można wykonać żadnej innej operacji w tym serwisie.

Dodatkowo od godz. 24:00 w nocy z piątku na sobotę (7/8.09.2018 r.) nie będzie możliwe przeprowadzanie transakcji związanych obsługą funduszy inwestycyjnych w serwisach CA24.

Getin Noble Bank

W związku z planowanymi pracami konserwacyjnymi w nocy z soboty na niedzielę (8/9.09.2018 r.) w godzinach od 00:00 do godziny 06:00 nastąpi przerwa w dostępie do bankowości internetowej i mobilnej.

Idea Bank

Klienci korzystający z bankowości internetowej Idea Cloud muszą liczyć się z przerwą w dostępie do usług. Powodem są prace modernizacyjne zapowiedziane w dniach od 8.09.2018 r. od godziny 22:00 do godziny 5:00 dnia 9.09.2018 r.

ING Bank Śląski

W sobotę 8.09.2018 r. w godzinach 8:00-10:00 planowane są prace technologiczno-serwisowych. Klienci nie będą mieli dostępu do moduł Makler w systemie bankowości internetowej oraz aplikacji ING Makler Mobile.

KR

Źródło:
Tematy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
3 4 open_mind

"Utrudnienia" to dopiero będą że klienci nie poznają swojego konta!

! Odpowiedz