CD Projekt rozpocznie komunikację zmian w "Gwincie" po targach E3

CD Projekt rozpocznie komunikowanie dużych zmian w grze "Gwint" po czerwcowych targach E3 - zmiany te nie będą prezentowane na samych targach - poinformowali na telekonferencji przedstawiciele spółki. Dodali, że kampania marketingowa gry "Cyberpunk 2077" nie będzie "ekspresowa".

"Komunikacja w sprawie +Homecoming+ (dużej, zapowiadanej aktualizacji - PAP) gry +Gwint+ zacznie się na początku lipca. +Homecoming+ z E3 nie ma nic wspólnego" - powiedział prezes Adam Kiciński.

CD Projekt będzie uczestniczył w targach branży komputerowej E3 w Los Angeles, które odbędą się w dniach 12-14 czerwca. Według wcześniejszych informacji, zamieszczonych na stronie targów, CD Projekt miałby prezentować na targach grę typu roleplaying game przeznaczoną na komputery osobiste (PC) oraz konsole PS4 i Xbox One. Obecnie strona E3 nie zawiera już tej informacji.

Na pytanie, czy spółka pracuje w tej chwili nad inną grą typu roleplaying game niż "Cyberpunk 2077", prezes Kiciński podał, że studio traktuje dodatek do gry "Gwint", "Thronebreaker", jako roleplaying game. Roleplaying game to gra komputerowa oparta na narracji, w której gracze wcielają się w role fikcyjnych postaci.

CD Projekt podał w kwietniu, że w ciągu kolejnych sześciu miesięcy zamierza intensywnie pracować nad komputerową grą karcianą "Gwint", wprowadzając m.in. dwie duże aktualizacje, w ramach tzw. projektu "Homecoming". Zakończenie tych prac ma być jednocześnie końcem betatestów "Gwinta". Po zakończeniu prac studio zamierza wydać pierwszy dodatek do "Gwinta", zatytułowany "Thronebreaker".

Przedstawiciele CD Projektu podtrzymali, że premiera dodatku odbędzie się w czwartym kwartale bieżącego roku.

"Gwint" to komputerowa gra karciana, której producentem jest grupa CD Projekt. Tzw. publiczna wersja beta "Gwinta" została uruchomiona 24 maja 2017 roku na komputery PC oraz konsole Xbox One i PlayStation 4.

Podczas telekonferencji zarząd CD Projektu podał ponadto, że kampania marketingowa gry "Cyberpunk 2077", nad którą pracuje obecnie ponad 300 osób, nie będzie "ekspresowa".

"Chcemy opowiedzieć graczom dość dużo o Cyberpunku 2077, będzie to nowy tytuł, nowy świat. W związku z tym kampania gry nie będzie kampanią ekspresową" - powiedział Kiciński.

Dodał, że - w jego ocenie - krótkie kampanie marketingowe gier porównywalnych do Cyberpunka 2077, to takie, które trwają kilka miesięcy. (PAP Biznes)

kuc/ osz/

Źródło: PAP Biznes
Firmy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
13 4 bmiara

Komedia. Gra już rok w becie, wychodzą dodatki, aktualizacje, a gra dalej nie gotowa. W międzyczasie. "zabiła" Wiedźmina, Gwint rok w becie, Cyberpunk to jakaś mglista przyszłość. A spółka warta już jakieś astronomiczne 13 mld. Czemu tylko 13mld a nie np 36 mld? Albo 50?

! Odpowiedz
CDPROJEKT 1,29% 157,00
2018-10-19 17:01:53
WIG 0,14% 56 642,84
2018-10-19 17:05:00
WIG20 0,41% 2 196,99
2018-10-19 17:15:00
WIG30 0,32% 2 494,13
2018-10-19 17:05:00
MWIG40 -0,47% 3 962,26
2018-10-19 17:15:00
DAX -0,31% 11 553,83
2018-10-19 17:34:00
NASDAQ -0,48% 7 449,03
2018-10-19 22:02:00
SP500 -0,04% 2 767,78
2018-10-19 21:59:00

Znajdź profil

Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.

Przemek Barankiewicz - Redaktor naczelny portalu Bankier.pl

Jesteśmy najważniejszym źródłem informacji dla inwestorów, a nie musisz płacić za nasze treści. To możliwe tylko dzięki wyświetlanym przez nas reklamom. Pozwól nam się dalej rozwijać i wyłącz adblocka na stronach Bankier.pl

Przemek Barankiewicz
Redaktor naczelny portalu Bankier.pl