REKLAMA
ZAGŁOSUJ

Awaria w Santanderze. Nie działała aplikacja mobilna

2021-12-07 09:50
publikacja
2021-12-07 09:50
Awaria w Santanderze. Nie działała aplikacja mobilna
Awaria w Santanderze. Nie działała aplikacja mobilna
fot. Isabel Infantes / / Reuters

We wtorek rano w Santander Banku Polska miała miejsce awaria. Klienci nie mieli dostępu do aplikacji mobilnej oraz systemu bankowości internetowej.

"Ta witryna jest nieosiągalna", "Przepraszamy, wystąpił błąd" – osoby korzystające z usług Santander Banku Polska mogły zobaczyć następujące komunikaty podczas próby zalogowania się do aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej. 

"Aplikacja ma problemy, nie można się zalogować", "Są chyba jakieś problemy z aplikacją, przy logowaniu błąd 111", "Nie mogę zalogować się na rachunek bankowy", "Błąd logowania, nie mogę skorzystać z konta" – czytaliśmy w komentarzach klientów Santandera na portalu społecznościowym Facebook.

Klienci Santander Banku Polska nie mogli zalogować się do systemu bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej. W związku z tym niemożliwe było m.in. wykonanie przelewów za zakupy w sklepach internetowych, korzystanie z płatności Blik oraz potwierdzanie tożsamości w serwisach rządowych np. przez ePUAP.

Pierwsze problemy z dostępem do bankowości online w Santander Banku Polska pojawiły się około godziny 9:00 we wtorek (7 grudnia), wynika z danych serwisu Downdetector.pl. 

Jak podało biuro prasowe Santander Banku Polska około godziny 10:20, w odpowiedzi na zapytanie redakcji Bankier.pl, utrudnienia były kilkuminutowe. A obecnie bankowość elektroniczna działa prawidłowo.

Kliknij, aby przejść dalej (Bankier.pl)

DF

Źródło:
Tematy
Inspirujące pomysły na urządzenie pomieszczeń dla firm

Inspirujące pomysły na urządzenie pomieszczeń dla firm

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki