
W piątek około południa zaczęły się problemy z zalogowaniem się do kanałów elektronicznych w Santander Banku Polska i mBanku oraz ING – donieśli nam czytelnicy na adres alert@bankier.pl. Mimo że banki poinformowały o zakończeniu działań naprawczych, klienci wciąż zgłaszają przypadki problemów z logowaniem czy korzystaniem z wybranych funkcji.

Santander Bank Polska potwierdził, że awaria mogła dotyczyć części użytkowników. Na stronie banku pojawił się komunikat: „Dla części klientów mogą obecnie występować utrudnienia w dostępie do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Przepraszamy za utrudnienia, pracujemy nad ich usunięciem.”
O godzinie 13.40 bank poinformował redakcję Bankier.pl, że bankowość internetowa jest całkowicie dostępna, część klientów może mieć trudności z zalogowaniem do aplikacji mobilnej. Przed 17:00 pojawił się tweet dotyczący bankowości mobilnej.
AKTUALIZACJA, 16:57
— Santander Bank Polska (@SantanderBankPL) December 9, 2019
Przywróciliśmy dostęp do Santander mobile. Jeszcze raz przepraszamy za utrudnienia.
Pozdrawiamy,
Zespół Santander Bank Polska
Występowały także problemy z logowaniem do bankowości
internetowej i mobilnej mBanku. - Od półtorej godziny nie można się zalogować do mBanku, nie można dokonać płatności mobilnych - pisali czytelnicy na adres alert@bankier.pl. W okolicach godziny 18:00 bank poinformował, że dostęp do serwisu bankowości internetowej i mobilnej został przywrócony. Jednak nasi czytelnicy alarmowali, że logowanie trwa długo, a niektórych operacji (np. przelew) nie da się wykonać.
Na kłopoty z logowaniem do serwisu i aplikacji skarżyli się też niektórzy klienci ING. "Nie działało lub działało bardzo wolno, to prawda :( Od ok. godziny powinno być już jednak ok. Proszę, spróbuj się zalogować do swojej bankowości. Przepraszamy za tę usterkę i wszelkie niedogodności przez nią spowodowane" - tłumaczył bank na swoim profilu na FB.
WB, KWS
