Awaria w Santander Bank Polska, mBanku i ING. Były problemy z logowaniem

W piątek około południa zaczęły się problemy z zalogowaniem się do kanałów elektronicznych w Santander Banku Polska i mBanku oraz ING – donieśli nam czytelnicy na adres alert@bankier.pl. Mimo że banki poinformowały o zakończeniu działań naprawczych, klienci wciąż zgłaszają przypadki problemów z logowaniem czy korzystaniem z wybranych funkcji.

(Bankier.pl)

Santander Bank Polska potwierdził, że awaria mogła dotyczyć części użytkowników. Na stronie banku pojawił się komunikat: „Dla części klientów mogą obecnie występować utrudnienia w dostępie do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Przepraszamy za utrudnienia, pracujemy nad ich usunięciem.”

O godzinie 13.40 bank poinformował redakcję Bankier.pl, że bankowość internetowa jest całkowicie dostępna, część klientów może mieć trudności z zalogowaniem do aplikacji mobilnej. Przed 17:00 pojawił się tweet dotyczący bankowości mobilnej.

Występowały także problemy z logowaniem do bankowości internetowej i mobilnej mBanku. - Od półtorej godziny nie można się zalogować do mBanku, nie można dokonać płatności mobilnych - pisali czytelnicy na adres alert@bankier.pl. W okolicach godziny 18:00 bank poinformował, że dostęp do serwisu bankowości internetowej i mobilnej został przywrócony. Jednak nasi czytelnicy alarmowali, że logowanie trwa długo, a niektórych operacji (np. przelew) nie da się wykonać.

Na kłopoty z logowaniem do serwisu i aplikacji skarżyli się też niektórzy klienci ING. "Nie działało lub działało bardzo wolno, to prawda :( Od ok. godziny powinno być już jednak ok. Proszę, spróbuj się zalogować do swojej bankowości. Przepraszamy za tę usterkę i wszelkie niedogodności przez nią spowodowane" - tłumaczył bank na swoim profilu na FB.

(Bankier.pl)

WB, KWS

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
6 8 newcommer

Mbank obecnie to jeden z najgorszych banków na rynku. Jako klient od prawie 20 lat mogę powiedzieć że to szajs. Nowy serwis gdzie ciągle coś zmieniają nic nie jest czytelne informacje się wielokrotnie powielają i intuicyjność jest na poziomie ameby. Oprocentowanie lokat na poziomie minus pinset pipsow, makrela co czasem dziala i SyFI które daje nadzieję na zyski.
Obecnie jestem w fazie zamykania rachunków, kart itd. Adieu szajsen banken.

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
1 6 passenger

mBank, a co za tym idzie eMakler był niedostępny od około 13tej do końca sesji. Zarówno w wersji mobilnej, jak i przez stronę. Dramat...

! Odpowiedz
7 10 staryznajomy

Dalej dno
Brak mozliwosci zlecen
Wypisuje sie z mbanku
Nie dosc ze prowizje 0,39 % to jeszcze awarie

! Odpowiedz
0 11 ktosik66

4 litery. dalej nie dziala. a jest 14.10? ktos tu mija sie zprawda mowiac ze dziala stacjonarny w mbanku.

! Odpowiedz
0 0 quote

To prawda!

! Odpowiedz
1 7 pakamera

właśnie próbowałem zalogować do serwisu m-Banku i nie udało się

! Odpowiedz
0 13 eagleeye

Santader AWARIA 10 grudzień 2019 AWARIA 10 styczeń 2020 - dobrze ze ten "hiszpoński" bank opóścilim :-)

! Odpowiedz
0 9 kryzysio

W ING system podwójnie obciąża konto po transakcjach blik, na szczęście od razu są zwroty.

! Odpowiedz
15 1 daniel_1

Napisz proszę kto to jest ten "system" i kto jest "zwrotem"?

! Odpowiedz
1 9 dzyszla

mBank jakoś działa ale wlecze się niemiłosiernie

! Odpowiedz
Polecane
Najnowsze
Popularne