REKLAMA

Awaria w Santander Bank Polska, mBanku i ING. Były problemy z logowaniem

2020-01-10 12:50, akt.2020-01-10 19:39
publikacja
2020-01-10 12:50
aktualizacja
2020-01-10 19:39
Bankier.pl

W piątek około południa zaczęły się problemy z zalogowaniem się do kanałów elektronicznych w Santander Banku Polska i mBanku oraz ING – donieśli nam czytelnicy na adres alert@bankier.pl. Mimo że banki poinformowały o zakończeniu działań naprawczych, klienci wciąż zgłaszają przypadki problemów z logowaniem czy korzystaniem z wybranych funkcji.

/ Bankier.pl

Santander Bank Polska potwierdził, że awaria mogła dotyczyć części użytkowników. Na stronie banku pojawił się komunikat: „Dla części klientów mogą obecnie występować utrudnienia w dostępie do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Przepraszamy za utrudnienia, pracujemy nad ich usunięciem.”

O godzinie 13.40 bank poinformował redakcję Bankier.pl, że bankowość internetowa jest całkowicie dostępna, część klientów może mieć trudności z zalogowaniem do aplikacji mobilnej. Przed 17:00 pojawił się tweet dotyczący bankowości mobilnej.

Występowały także problemy z logowaniem do bankowości internetowej i mobilnej mBanku. - Od półtorej godziny nie można się zalogować do mBanku, nie można dokonać płatności mobilnych - pisali czytelnicy na adres alert@bankier.pl. W okolicach godziny 18:00 bank poinformował, że dostęp do serwisu bankowości internetowej i mobilnej został przywrócony. Jednak nasi czytelnicy alarmowali, że logowanie trwa długo, a niektórych operacji (np. przelew) nie da się wykonać.

Na kłopoty z logowaniem do serwisu i aplikacji skarżyli się też niektórzy klienci ING. "Nie działało lub działało bardzo wolno, to prawda :( Od ok. godziny powinno być już jednak ok. Proszę, spróbuj się zalogować do swojej bankowości. Przepraszamy za tę usterkę i wszelkie niedogodności przez nią spowodowane" - tłumaczył bank na swoim profilu na FB.

/ Bankier.pl

WB, KWS

Źródło:
Tematy

Otwórz konto w promocjach: 300 zł premii za otwarcie i polecenie konta

Advertisement

Komentarze (10)

dodaj komentarz
newcommer
Mbank obecnie to jeden z najgorszych banków na rynku. Jako klient od prawie 20 lat mogę powiedzieć że to szajs. Nowy serwis gdzie ciągle coś zmieniają nic nie jest czytelne informacje się wielokrotnie powielają i intuicyjność jest na poziomie ameby. Oprocentowanie lokat na poziomie minus pinset pipsow, makrela co czasem Mbank obecnie to jeden z najgorszych banków na rynku. Jako klient od prawie 20 lat mogę powiedzieć że to szajs. Nowy serwis gdzie ciągle coś zmieniają nic nie jest czytelne informacje się wielokrotnie powielają i intuicyjność jest na poziomie ameby. Oprocentowanie lokat na poziomie minus pinset pipsow, makrela co czasem dziala i SyFI które daje nadzieję na zyski.
Obecnie jestem w fazie zamykania rachunków, kart itd. Adieu szajsen banken.
passenger
mBank, a co za tym idzie eMakler był niedostępny od około 13tej do końca sesji. Zarówno w wersji mobilnej, jak i przez stronę. Dramat...
staryznajomy
Dalej dno
Brak mozliwosci zlecen
Wypisuje sie z mbanku
Nie dosc ze prowizje 0,39 % to jeszcze awarie
ktosik66
4 litery. dalej nie dziala. a jest 14.10? ktos tu mija sie zprawda mowiac ze dziala stacjonarny w mbanku.
pakamera
właśnie próbowałem zalogować do serwisu m-Banku i nie udało się
eagleeye
Santader AWARIA 10 grudzień 2019 AWARIA 10 styczeń 2020 - dobrze ze ten "hiszpoński" bank opóścilim :-)
kryzysio
W ING system podwójnie obciąża konto po transakcjach blik, na szczęście od razu są zwroty.
daniel_1
Napisz proszę kto to jest ten "system" i kto jest "zwrotem"?
dzyszla
mBank jakoś działa ale wlecze się niemiłosiernie

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki