REKLAMA

Awaria w ING Banku Śląskim. Problemy z logowaniem do bankowości elektronicznej

2020-12-21 09:17, akt.2020-12-21 09:31
publikacja
2020-12-21 09:17
aktualizacja
2020-12-21 09:31
Bankier.pl

W poniedziałek rano klienci ING Banku Śląskiego zgłaszali redakcji Bankier.pl problemy z logowaniem do systemu bankowości elektronicznej.

"Kolejna awaria ING. Nie było ostrzeżenia o żadnych pracach. Rano jeszcze można się było zalogować na konto osobiste. Teraz już całkowicie nie działa nic! To przechodzi ludzkie pojęcie" - pisał na alert@bankier.pl jeden z klientów banku ING. Podobne zgłoszenia bardzo szybko pojawiły się też na oficjalnym profilu ING w serwisie Facebook.

W przypadku logowania na stronie www.ing.pl po wpisaniu loginu użytkownikom wyświetlany był komunikat błędu o treści "Login i/lub hasło są błędne. Spróbuj ponownie lub Nadaj nowe hasło".

/ ING

Aplikacja mobilna działała w spowolnionym tempie, uniemożliwiając co najmniej niektórym użytkownikom zalogowanie poprzez wpisanie numeru PIN.

Wygląda na to, że problemy były chwilowe, tuż przed godziną 9:30 logowanie działa poprawnie.

Dziękujemy czytelnikom za błyskawiczne informacje na temat awarii.

/ Bankier.pl

Grudzień nie jest łaskawy dla ING - bank mierzył się z poważną, kilkudniową awarią systemu obsługującego rachunki maklerskie. Z tego tytułu inwestorzy domagali się rekompensat od instytucji.

mw

Źródło:
Tematy

Otwórz konto w promocjach: 300 zł premii za otwarcie i polecenie konta

Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki