Answear wstępnie szacuje, że sprzedaż online w II kwartale 2023 roku wzrosła rdr o 43 proc., do 284 mln zł. Przychody ze sprzedaży według sprawozdawczości MSSF w drugim kwartale 2023 r. wyniosły 281 mln zł, czyli o 42 proc. więcej niż rok wcześniej – poinformowała spółka w komunikacie.


Przychody ze sprzedaży za I półrocze 2023 r. wyniosły 552 mln zł i wzrosły o 47 proc. w porównaniu do I półrocza 2022 r. Sprzedaż online za I półrocze 2023 r. wyniosła 551 mln zł, czyli wzrosła o 51 proc. rdr.
"Na wszystkich rynkach utrzymywana jest dodatnia dynamika sprzedaży, a elastyczne zarządzanie budżetami marketingowymi oraz szerokozasięgowa kampania telewizyjna i video on-line przeprowadzona w kwietniu i maju br. wspierają globalne wzrosty sprzedaży osiągane przez spółkę" – napisano w komunikacie.
Answear podał, że w drugim kwartale kontynuował działania mające na celu zwiększenie efektywności operacyjnej, poprawę wskaźników operacyjnych oraz finansowych, co w połączeniu z osiągniętą dynamiką sprzedaży powinno mieć pozytywne przełożenie na rentowność w tym okresie. (PAP Biznes)
seb/ asa/