System eRU to rozwiązanie dedykowane elektronicznej obsłudze grupowych ubezpieczeń ochronnych, pozwalające znacząco zwiększyć efektywność operacyjną, podnieść jakość obsługi klienta oraz zintegrować w jednym miejscu informacje o produktach z różnych kanałów dystrybucji. Funkcjonalności związane z obsługą ochronnych ubezpieczeń grupowych są systematycznie ulepszane i rozszerzane. Oprócz procesów zawarcia i obsługi ubezpieczeń grupowych, system eRU umożliwia również dokonywanie rejestracji sprzedaży ubezpieczeń strukturyzowanych, endowment, bankowych oraz OFE.
„Cieszy nas, że nasz produkt eRU został dostrzeżony w tym prestiżowym konkursie. To wyróżnienie jest dowodem na to, że nasze unikalne narzędzie dedykowane do elektronicznej obsługi grupowych ubezpieczeń ochronnych prezentuje bardzo wysokim poziom. Warto zauważyć, że już w tej chwili, a jesteśmy cały czas w fazie rozwoju, eRU umożliwia obsługę kilkuset tysięcy operacji miesięcznie, a z systemu korzysta już ponad 31 tys. użytkowników” – mówi Krzysztof Kiedrzyński, Dyrektor Biura Analiz i Wdrożeń Informatycznych PZU.
„Zbudowanie systemu przewidzianego dla tak dużej skali działania było olbrzymim wyzwaniem i wymagało od nas optymalnego połączenia specjalistycznych kompetencji technologicznych z szeroką wiedzą biznesową i znajomością specyfiki sektora usług finansowych. Dzięki udanej współpracy zespołów projektowych udało się zaprojektować i wdrożyć innowacyjne rozwiązanie, które znacząco zwiększa efektywność procesów obsługi ubezpieczeń zarówno po stronie PZU Życie jak i po stronie zakładów pracy” – mówi Maciej Wiśniewski, Partner Deloitte nadzorujący projekt.
Operacje możliwe są z poziomu agenta, placówki PZU i banku. eRU umożliwia obsługę kilkuset tysięcy operacji miesięcznie. Korzysta z niego już ponad 31 tys. użytkowników i obsługiwanych jest ok. 1,2 mln osób ubezpieczonych.
/ Deloitte