Grupa CDRL w III kwartale 2021 roku osiągnęła 13 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 4,42 mln zł straty rok wcześniej - podał dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej w komunikacie prasowym.


Przychody ze sprzedaży wyniosły 130,2 mln zł czyli o 7,4 proc. więcej niż rok wcześniej.
"Działamy w trudnych, pandemicznych warunkach, dostosowując nasze działania do otoczenia rynkowego. Optymalizacja sieci sprzedaży i rozwój omnichannel przyniosły pierwsze efekty, czego dowodem są wypracowane w III kwartale wyniki. Z tym większą motywacją będziemy realizowali kolejne działania optymalizacyjne, zwłaszcza w zakresie utrzymania i rentowności naszych salonów oraz zwiększania udziału kanału sprzedaży internetowej" – powiedział cytowany w komunikacie prezes CDRL Marek Dworczak.
W III kwartale grupa rozszerzyła swoją działalność na nowe rynki – ruszyła sprzedaż w Mołdawii i Albanii. Dodatkowo, otwarte zostały dwa nowe sklepy franczyzowe na Słowacji, spółka pozyskała także masterfranczyzobiorcę w Portugalii. Spółka rozszerzyła także zabudowanie hali magazynowej – zyskała dzięki temu 5,5 tys. nowych miejsc odkładczych, niezbędnych do magazynowania zwiększonej oferty produktowej. Wdrożone zostały również mobilne technologie przyjęć towaru w salonach.(PAP Biznes)
epo/ ana/